מרבין בשמחה: הזמרים שהרבו אותנו בשמחה השנה . gettyimges.ILPedro Gomes

מרבין בשמחה: הזמרים שהרבו אותנו בשמחה השנה

השנה הזו הייתה מלאה במוזיקה טובה ובאנשים שמחים ומשמחים, אך יש כמה זמרים שהצליחו לשמח אותנו במיוחד. לכבוד חג פורים השמח והאהוב אספנו עבורכם את הרשימה של הזמרים במוזיקה הישראלית שהצליחו לשמח אותנו ללא הפסקה

ישנם זמרים רבים בתעשיית המוזיקה המקומית אשר מפתיעים, מצחיקים, מרגשים ומשמחים אותנו ללא הרף במהלך השנה, אך ישנם כאלו שבולטים בכך במיוחד. לכבוד חג הפורים השמח והצבעוני שאנו חוגגים היום אספנו עבורכם רשימה של זמרים מיוחדים שהצליחו לעלות לנו חיוך במהלך השנה

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון

את הרשימה בחרנו לפתוח עם הזמר הצנוע והמוכשר, עדן חסון, אשר נכנס לחיינו השנה עם הלהיט הראשון שלו "שמישהו יעצור אותי", ומאז באמת אף אחד לא מצליח לעצור אותו מלהפתיע ולשמח אותנו עם להיטי ענק מרגשים במיוחד. חסון הוא בהחלט פריצת השנה במוזיקה והוא הצליח לשמח ולרגש אותנו עם שיריו הייחודים בכל שיר ושיר מחדש.

 

נטע ברזילי

אם תשאלו את ברזילי תגלו שהזכייה באירוויזיון הייתה רק ההתחלה בשבילה. והאמת היא שהזמרת הוכיחה לנו זאת בשנה האחרונה ובענק! השירים שלה משמחים אותנו כל פעם שאנחנו שמים פליי, היא הכניסה אור חדש לחיים שלנו, אנחנו באמת מאוהבים בה. החיים שלנו הם הכי סבבה ופחות באסה מאז שהיא נכנסה לחיינו באותו אודישן של הכוכב הבא לאירוויזיון.

 

איתי לוי

אמנם זו לא השנה הראשונה של איתי לוי בתחום המוזיקה, אך הוא הספיק בשנה האחרונה להיכנס ללב המעריצים ולצבור עשרות מיליוני צפיות עם השירים "חתונת השנה", "כמעט שנתיים" ו- "שתישרף אהבה". הזמר האהוב שיחרר אלינו בשבוע שעבר שיר נוסף ומשמח במיוחד בשם "קעקוע על הלב" שאף גם הוא זכה להצלחה רבה. אם תשאלו אותנו - זו באמת הייתה אחת השנים הטובות של לוי.

 

נוי פדלון

נוי פדלון הפכה בשנה האחרונה לאחת מן השמות הבולטים ביותר בתעשיית המוזיקה המקומית. היא פרצה אל חיינו עם השיר "סוודר" שזכה להצלחה רבה וממש לא מזמן שחררה אלינו שיר נוסף בשם "גלגל ענק" שגם הוא קיבל תגובות רבות וטובות. אנחנו הכי שמחים שהיא נכנסה אל חיינו ובטוחים שפדלון תצליח לשמח אותנו עוד שנים רבות עם כישוריה הרבים.

 

ישי ריבו

אחד הזמרים והאנשים מעוררי ההשראה שנמצאים בתעשיית המוזיקה המקומית הוא לא אחר מישי ריבו. הזמר הצנוע והמוכשר מצליח לרגש, לצמרר וכמובן, לשמח אותנו בכל שיר שהוא משחרר לעברנו. אך בשנה האחרונה, הוא שיחרר אלינו סינגלים מרגשים במיוחד שפשוט כולם נמצאים אצלנו בפלייליסט! ריבו הוא בהחלט בחירה מצוינת לזמרים שהצליחו לשמח אותנו השנה ללא הפסקה.

 

שפיטה

את הרשימה שלנו החלטנו לסגור עם שפיטה אשר פרצה אל חיינו בסערה בתכנית הראליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" מפני שבמהלך התכנית הזמרת לא הפסיקה לגלגל אותנו מצחוק ולעלות לנו חיוך. אמנם היא לא תייצג אותנו באירוויזיון אך היא בהחלט מצליחה להיכנס לתעשייה בצורה מושלמת, ואף גם היא עלתה על המסלול באחת מן התצוגות בשבוע האופנה בשבוע שעבר. אנחנו בטוחים שזאת לא תהיה השנה היחידה שהזמרת תצליח להצחיק אותנו, אלא יהיו עוד רבות.

 

 

 

 
תגובות