חוזרת: עדי ביטי בשיר אישי במיוחד לאחר הפסקה ארוכה. צילום אוהד אלמילך

חוזרת: עדי ביטי בשיר אישי במיוחד לאחר הפסקה ארוכה

אחרי שעברה מסע משמעותי וארוך בשנה האחרונה - עדי ביטי, זמרת הפופ הצעירה והאהובה, חוזרת אלינו. עם שיר אישי, מרגש וחושף במיוחד בשם "הם אומרים לי"

השנה הזו הייתה קשה, מטלטלת ומעצימה עבור אחת מן זמרות הפופ המעניינות ביותר - עדי ביטי. בין אם זה הסיפור עם אביה, הביקורות והטוקבקים ובין אם זה הלחץ של הבגרויות וההכנה לקראת שירותה הצבאי. בעקבות כך, בחרה ביטי לשים את קריירת המוזיקה בצד ולהתמקד בעצמה. אך לאחר שנה שקטה הזמרת הצעירה חוזרת אלינו עם סינגל מרגש אשר מסכם את המסע שלה בשנה האחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר שנכתב על ידי נעם חורב, אחד הכותבים הבולטים בארץ, והולחן על ידי אלנתן שלום (הלחין בין היתר גם את הלהיט "אמא אם הייתי" של חנן בן ארי). "הם אומרים לי" מדבר על כל מה שאומרים עלינו והוא עונה לכל אלו שמציבים מולנו מחסומים, סטיגמות ושמועות. בנוסף, הסינגל מלווה בקליפ מיוחד ומרגש אשר מסכם את שנתה של ביטי בצורה מדויקת.

 

הזמרת חוזרת ללא ספק אל המרכז כאשר היא בוגרת וחזקה יותר. היא הצליחה לספר בשיר את המסע שלה בכנות, דיוק ובצורה מרגשת במיוחד. המסר של השיר מאוד חזק והקול המרגש של ביטי מצליח להעביר אותו בדרך הטובה והמדויקת ביותר. בקיצור, אל תתנו למה שאומרים עליכם לעצור אתכם בדרך.

 

 
תגובות