שרה בסלון: רוני דלומי בסינגל חדש ושונה במיוחד. יוטיוב

שרה בסלון: רוני דלומי בסינגל חדש ושונה במיוחד

הזמרת רוני דלומי משחחרת היום (ד') סינגל חדש מתוך אלבום רביעי שבדרך, "הייתי שרה" וזה מה שחשבנו עליו

לכל אורך שנות הקריירה של רוני דלומי שהחלה לפני כעשר שנים שמענו מהזמרת אינספור שירים שהפתיעו אותנו כל פעם מחדש. האלבום הראשון של דלומי בשם "קצת אחרת" היה בסגנון לטיני דרום אמריקאי עם להיטים כמו "תן" ו"כך או כך". אלבומה השני של דלומי היה פופ בועט בשם "תחזיקו" שהכניס לנו לחיים את השיר "סתם שני אנשים". באלבומה השלישי "תסתכל עליי" הכניסה אותנו דלומי לחיים המשותפים שלה ושל בן זוגה עם שירי אהבה מיוחדים וקצביים כמו "איש של לילה" ו"לשמור עלי". אך השיר שיצא היום לזמרת שונה בצורה בלתי רגילה מכל מה ששמענו ממנה עד היום, בקטע טוב ומרגש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

השיר החדש "הייתי שרה" נכתב והולחן על ידי דלומי עצמה בלחן משותף עם אביב קורן. על פי מילות השיר ניתן לראות ולשמוע כי דלומי מדברת בשיר על פרידת הוריה והתהליך שעברה הזמרת כדי להתמודד עם המתרחש. בתחילת השיר ישנו לחן שקט ולאחר הפזמון הראשון  הלחן התחיל קצת להתערער ונהייה מקצב מה שנתן עוצמה למילים. בפזמון דלומי מספרת על כך ששרה בסלון לכבוד הקהל שהיא הכי אהבה לשיר לו, שני אנשים מיוחדים שאנו מסיקים כי מדובר על ההורים שלה ועל פי הגדרתה "ורק שניכם מילאתם לי את הקיסריה שבלב".

בהמשך השיר דלומי ממשיכה לספר על ילדותה ועל הדברים שהיו לה ועכשיו כבר חסרים בחיים שלה. מספרת על החלומות שהיו לה פעמיים ועדיין נמצאים אצלה בלב. לשיר מצורף קליפ מילים כפי שאנו רגילים לקבל בימים אלה מזמרים מהארץ ומחול.

 

השיר מרגש, אמיתי וחושפני בהקשר של דלומי. בשונה מהשירים הקודמים של הזמרת בשיר זה היא לא מדברת על אהבה לבן זוגה או על כעסים ולמידה עצמית. דלומי מדברת על הילדות שלה וכמה היא מתגעגעת אליה, מוכיחה שהיא אומנית לכל דבר שמספרת את סיפור חייה דרך שירים מרגשים ואמיתיים. דלומי על העבודה על השיר: "לפני שנתיים ההורים שלי נפרדו ועזבו את הבית, אני התחתנתי ואמנם התחלתי לבנות בית משלי, אבל לפעמים, אני ממש מפחדת לשכוח את הבית שגדלתי בו. אני מפחדת לשכוח איך הוא נראה, מה קרה בו, ובעיקר מה הרגשתי. השיר הזה הוא הזווית שלי בתוך הבית הזה, וכתבתי אותו כדי לא לשכוח, את הטוב יותר, את המורכב, וכי לפעמים אני מתגעגעת לתחושה של להיות ילדה, שפשוט. שרה. להורים שלה".

 

 
 
תגובות