Fun fact: העובדות שלא ידעתם על אליעד נחום. צילום: ערן לוי

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על אליעד נחום

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בעולם המוזיקה. והשבוע אליעד נחום

כולכם בוודאי מכירים את אליעד נחום, נחום נחשב לאחד הזמרים המצליחים בשנים האחרונות מאז שהלהיט שלו "מתוק כשמרלי" הצליח בגדול. מאז שיריו זוכים להצלחה רבה. הבאנו אליכם חמש עובדות מפתיעות שאולי לא ידעתם על הזמר, היוצר והכותב תוצרת מדינת ישראל, אליעד נחום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מדבב סדרות

מלבד הקריירה המוזיקלית שלו נחום נחום הוא גם שחקן אשר שיחק בסדרה "שמש" בילדותו, אך מה שאולי לא ידעתם עליו זה שהוא דיבב דמות בסדרה מצוירת בשם "פופאי ובנו" לפני כ-20 שנה.

בטיחים

לא הרבה זוכרים, אבל אליעד השתתף גם בסדרת נוער. זה קרה בעונה הראשונה של "אליפים" (ערוץ הילדים, yes) שהתבססה על הספר המצליח. בסדרה גילם את רמי הבטיח (תלמיד שנה ב' בפנימיה).

מזהים?
מזהים? © צלם: יוסי צבקר באדיבות yes

כותב גם לאחרים

כפי שאנו יודעים נחום כותב את שיריו אך אולי לא ידעתם ולאחרונה יצא שיר של הראל סקעת בשם "בחיי" שנחום לקח חלק בכתיבת השיר. וזה ממש לא השיר היחיד שהוא כתב לאחרים!

 

גם באנגלית

הרבה לפני הפריצה הגדולה שלו ובזמן שבכלל ניהל זוגיות מוצלחת עם זוכת "כוכב נולד 9", חגית יאסו, אליעד שחרר אלבום שלם עם שירים באנגלית. אך למי שמנסה לנבור ברשת ולמצוא את אותם השירים, נספר שאליעד גנז את האלבום המדובר.

מרגש מאוד

לפני שנתיים יצא הסינגל ״רוץ קדימה ילד״, שנכתב על סרן שרון אלמקאייס שנפל ב-2005 בקרב מול החיזבאללה. הוא התוודע לסיפור באמצעות הוריו, שהם חברים של הוריו של אלמקאייס. השיר היה חלק מאלבום הנצחה של רשת ג׳ לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

 

אלבום פלטינה

״אור״, האלבום השני, זכה בתואר ״אלבום פלטינה״, הישג גדול לזמר ישראלי שזהו אלבומו השני בלבד. בין שירי האלבום אפשר למצוא את השיר ״מיאמי״, שלא הפסיק להישמע בכל כיתה ובית בישראל, וגם את ״אם ניגע״ אשר בוצע יחד עם הזמרת ריטה .

חימם בענק

נחום חימם הופעות רבות של זמרים מוכרים ומצליחים שונים אשר באו לבקר בארצנו החמה: בריטני ספירס, סיה, מייג׳ור לייזר וגם שון פול.

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואחת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

אליעד נבחר שלוש פעמים ברציפות לתואר ״זמר השנה״ בערוץ הילדים.

אליעד התקרב מאוד לדת בשנים האחרונות, ולומד שיעורי תורה וגמרא ולפעמים אפילו עם נתן גושן.

 

 
 
 
תגיות
תגובות