מנקים ונהנים: פלייליסט הניקיונות של פסח. צילום: fotolia

מנקים ונהנים: פלייליסט הניקיונות של פסח

ההורים פתחו לכם את הבוקר ברשימת מטלות? מצאתם את עצמכם מנקים כבר מלא זמן את פירורי השניצל הטעים שאכלתם בשבת? וגם אצלכם האח הקטן לא עוזר? בדיוק בגלל זה – דאגנו לכם ואספנו במיוחד עבורכם את השירים שאתם חייבים לשמוע כאשר אתם מנקים ומתכוננים לפסח

בימים האחרונים אתם תמצאו את עצמכם מנקים, מסדרים ומתכוננים לקראת חג הפסח הקרב ובא. כמובן שאין יותר חשוב מלעזור לאמא, לכן אספנו עבורכם את השירים שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט הניקיונות שלכם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתגעגעת

החלטנו לפתוח את הרשימה שלנו עם השיר החדש והמהמם של נתן גושן - "מתגעגעת". הלהיט החדש של הזמר האהוב עלינו מרגש אותנו ומכניס בנו אנרגיות טובות על מנת שנוכל לבצע את כל רשימת המטלות שאמא השאירה על המקרר, מבלי להשאיר שום פירור.   

 

God Is a Woman

טוב, בין אם אתם אוהבים מוזיקה מקומית ובין אם מוזיקת חו"ל - את אריאנה כולם אוהבים, בלי יוצא מן הכלל. לכן היינו חייבים להכניס אותה לרשימה, למרות שהיה לנו מאוד קשה לבחור שיר אחד של הזמרת. לאחר שהתלבטנו וחשבנו - בחרנו ב- "God Is a Woman". אבל כמובן שאין יותר כיף מלשמוע פלייליסט שלם של השירים שלה!

 

אין יותר מועדונים

אנחנו מקווים שכבר יצא לכם לשמוע את אלבום הבכורה של עדן חסון שיצא בשבוע שעבר, כי השירים החדשים שלו כל כך יפים שאמרנו שאין מצב שאנחנו מעבירים שבוע שלם של ניקיונות מבלי לחרוש על השירים החדשים שהצטרפו לפלייליסט שלנו. אז אם בא לכם לנקות ובכל זאת להרגיש במסיבה, הקצב והלחן של "אין יותר מועדונים" בדיוק בשבילכם!

 

Gilrls Like You

אין כמו להנעים את האוזניים שלנו בשיר חדש-ישן. הלהיט של Maroon 5 כמעט חוגג שנה, אך אנחנו עדיין מאוהבים בו והוא בהחלט מתאים לרשימת השירים שמקפיצה אותנו וזורקת לנו אנרגיות טובות כדי שננקה ונסדר הכי טוב שאנחנו יכולים.

 

הזוג הזה

לא חשבתם שננקה, נמיין ונסדר שעות על גבי שעות מבלי שנשמע את מרגי, נכון? הלהיט האחרון של הזמר האהוב כבר נשמע בכל בית, ואנחנו בטוחים שאם תפעילו את השיר בביתכם, אתם תמצאו גם את אמא שלכם רוקדת לצלילי קולו של מרגי.

 

Nervous

אם אתם מאלו שמתחברים לשירים רגועים יותר, אז כמובן שדאגנו גם לכם! שון מנדס הוא המתכון המנצח להאזנה נעימה ולהרגשה טובה, גם בזמן שאנחנו מנקים ומזיעים. בהחלט מגיע לשיר הזה לסגור את פלייליסט הניקיונות שלנו!

 
תגובות