השמחה שלהם: שיתוף הפעולה החדש של דודו אהרון ואיתי לוי. צילום זוהר שטרית

השמחה שלהם: שיתוף הפעולה החדש של דודו אהרון ואיתי לוי

אחרי שלל להיטים כל אחד בנפרד ושיתופי פעולה מצליחים עם אחרים, הגיע הזמן לשיר משותף של דודו אהרון ואיתי לוי. האם מדובר בהצלחה או אכזבה?

דודו אהרון ואיתי לוי נחשבים לשמות חזקים במוזיקה הישראלית. בנפרד, לשניים יש להיטים גדולים שהפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. היום (ג') הצמד שיחרר שיר משותף - "השמחה שלנו״. אחרי הרבה זמן שלא קיבלנו להיט מסיבות חדש, אהרון ולוי ממלאים את החסר, ומספקים לנו שיר חדש שפשוט לא יוצא לנו מהראש, עם הקופצניות והשמחה שלו ומרעננת לנו לחלוטין את הבוקר, והחג.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנחנו צופים לשיר המדהים הזה עתיד מזהיר מאוד, וכבר רואים אותנו רוקדים לצליליו במסיבה הקרובה שתיערך. השילוב בין השניים מושלם, הם מראים לנו שהם חזקים בנפרד אבל עוד יותר חזקים ביחד, והשילוב של שניהם עושה לנו רק טוב על הלב.

 

השיר שמח מאוד ומחזיר אותנו לימי הלהיטים כמו ״מהפכה של שמחה״, ומביא לנו עוד שיר חדש לגמרי לשמוע ולרקוד תוך כדי. ״השמחה שלנו״ מביא לכולנו שמחה, ופשוט גורם לנו לחייך רק מלשמוע אותו. השיר קליל, מאוד מתאים למסיבות צהריים, וגם סתם לשמיעה באוזניות. אנחנו כבר רואים את כל הצופים משתוללים כשהם שומעים את השיר הזה בפול ווליום במקלחת או סתם רוקדים מול המראה.

 
תגובות