אנה זק בשיר הישראלי לאפליקציית Tik Tok. צילום: אלעד אדמוני

אנה זק בשיר הישראלי לאפליקציית Tik Tok

אחרי שצמחה באפליקציית טיק-טוק וצברה מיליוני עוקבים, אנה זק נבחרה כשגרירת האפליקצייה ושחררה היום (ב') את השיר הישראלי עם כמה מיוזרים נוספים

אנה זק שלא מזמן חגגה את גיל 18, היא בין הכוכבות הפופולריות ביותר ברשתות החברתיות ועם למעלה מחמישה מיליון עוקבים באפליקציית ה״טיק טוק״ (מיוזיקלי). זק נבחרה לייצג את ישראל כשגרירת אפליקציית העולמית ממנה צמחה ולכבוד כך, הכוכבת משחררת הבוקר (ב׳) שיר חדש בשם הרשת החברתית - "Tik Tok".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כידוע, הסינגלים הראשונים של זק היו עד כה באנגלית (מלבד פסקול הסרט "עד הקצה") והפעם מדובר בסינגל בעברית (המשלב אנגלית) מה שהפתיע אותנו בשמיעה ראשונית. במהלך השיר זק שרה על התנועות שיש באפליקציה. את הסינגל כתבו, הלחינו והפיקו צמד הכותבים דולב רם ופן חזות (האחראיים על הלהיטים: "מלכת השושנים" ,"קומסי קומסה") על הקליפ מנצח רומן בוצ'צ'קי יחד עם סטודיו ROMS (מפיקי הקליפים של סטטיק ובן אל). בקליפ ניתן לראות בין היתר את התאומות נוי והדר, את המיוזר המצליח עדן וטורי, את כוכב הרשת מלך זילברשלג ונוספים.

 

זק מספרת על השיר, הקליפ והתואר החדש: "לשחרר סינגל חדש לאוויר זה מרגש אותי כל פעם מחדש,
הפעם הפעילות מול האפלקיציה הפכה את התהליך לאישי ומיוחד יותר. עבורי, ״TIK TOK" הוא סוג של סגירת מעגל ואני יותר מסקרנית לשמוע את תגובות הקהל לשיתוף הפעולה הזה".

תגיות
תגובות