מפתיע ומופיע: ג'סטין ביבר "אלבום חדש בקרוב". צילום מסך מאינסטגרם

מפתיע ומופיע: ג'סטין ביבר "אלבום חדש בקרוב"

בזמן הופעה של הזמרת אריאנה גרנדה בפסטיבל "קואצ'לה" לפני כשעה עלה ג'סטין ביבר בהפתעה והופיע עם שיר שלו, בסוף הביצוע הפתיע שוב ואמר "אלבום חדש בקרוב". כל הפרטים

רגע לפני שסוף השבוע השני של פסטיבל "קואצ'לה" מסתיים לו, והזמרת אריאנה גרנדה מסיימת את הופעתה בפסטיבל היא עוצרת ואומרת: ״לא תכננתי לארח מישהו בהופעה היום אבל חבר שלי ג’סטין ביבר בא כל הדרך, חשבנו שזה יהייה נחמד לעשות משהו קטן בשבילכם וזה לא תוכנן בכלל״. ביבר עלה לבמה הקהל הופתע וגם אנחנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ביבר שר את השיר המפורסם שלו "Sorry", יותר נכון להגיד שהרמקולים שרו וביבר הזיז את השפתיים אך הוא כן הופיע, גרנדה ליוותה אותו בקולות רגע עם הקול המדהים שלה. בסוף השיר ביבר סיפר לקהל: ״לא הופעתי על במה כבר שנתיים, באתי לפסטיבל ולא עלה בדעתי שאני אהייה על במה היום. בקיצור, זו הפעם הראשונה שלי על הבמה אחרי שנתיים. הייתי חייב לקבל את הגרוב והסוואג שלי בחזרה, ורק שתדעו אלבום בקרוב״.

כידוע, ביום שישי האחרון ביבר לקח חלק בשיר של ליל דיקי בשם "Earth" שגם גרנדה לקחה בו חלק. בנוסף, ביבר סיפר בתקופה האחרונה כי הוא הפסיק לשיר בגלל שמשפחה בשבילו באה לפני המוזיקה, הוא סיפר על החרדה בסיבוב ההופעות האחרון שלו והלחץ שהוא מרגיש. ניראה כי ההופעה בהפתעה עשתה טוב לזמר, לא יכולים לחכות לשמוע את המוזיקה החדשה של ביבר.

 
תגובות