הולך עם האמת שלו: עדן מאירי בסינגל בכורה. צילום: אור דנון

הולך עם האמת שלו: עדן מאירי בסינגל בכורה

לאחר שכבש את הלבבות של כל עם ישראל בכוכב הבא וגרם לנו להתאהב בו בפסטיגל, עדן מאירי חוזר והפעם עם סינגל הבכורה שלו חיכינו כל כך. מה חשבנו עליו?

עדן מאירי, אחד מהקולות הבולטים ב״כוכב הבא לאירוויזיון״, השתתף לפני כשנה בעונה המרגשת בה זכתה נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון. הוא ריגש את השופטים ורבים בבית בזכות קולו האדיר - מיד אחר כך המשיך היישר אל בימת הפסטיגל הנחשקת במקביל לעבודה על קריירת המוזיקה שלו. היום (ב׳) ולאחר שנה של עשייה, משחרר מאירי את סינגל הבכורה ״לך עם האמת שלך״ ולא מפסיק לרגש אותנו לרגע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בסינגל, מאירי, שהביא לעונת הכוכב הבא ביצועים בלתי נשכחים, משלב גוון ים תיכוני עם הפקה מוזיקלית אלקטרונית ואנרגטית מעולמות הדאב סטפ, שילוב שלא זכור לנו ששמענו כאן קודם לכן, ואנחנו יכולים להבטיח לכם שזו רק ההתחלה. בימים אלו מאירי עובד על חומרים מקוריים משלו לאלבום הבכורה שעתיד לצאת בקיץ הקרוב. את השיר הראשון כתבה מורן דוד, שכבר חתומה על לא מעט להיטים. ״לך עם האמת שלך״ ממשיך את הקו המוזיקלי של מאירי, מרענן ומעודד אותנו לא לוותר ולא להישבר, לא משנה כמה קשה. וכמובן, ללכת עם האמת שלך ואחרי החלומות שלך.

 

עדן מאירי מספר על השיר: ״השיר הראשון שיוצא אליכם ממשיך את הקו המוזיקלי שהצגתי עוד בכוכב הבא, חיבור בין שני עולמות שמשפיעים עליי, מוזיקה ים תיכוני ומוזיקה אלקטרונית. זהו שירעידוד והעצמה לכל בני הנוער שלא יוותרו, שילכו אחר החלומות שלהם ויגשימו אותם״

 

תגיות
תגובות