טופ 5: השירים הטובים ביותר של פאניק! אט דה דיסקו. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: השירים הטובים ביותר של פאניק! אט דה דיסקו

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים האהובים ביותר של פאניק! אט דה דיסקו

הלהקה "פאניק! אט דה דיסקו" הוקמה על ידי שלושה חברים כשהיו ביחד בתיכון וסולנה הוא ברנדון יורי. הלהקה הוציאה אלבומים רבים ואף זכו למעמד פלטינה לאחד האלבומים שלהם. אבל בשנת 2017 עזב אחרון החברים את הלהקה, ויורי נשאר הוא לבדו כסולן, לא כזמר בודד. לאחרונה הוא אף שיתף פעולה עם טיילור סוויפט, וגם הוציא אלבום מצליח מאוד. פאניק היא ללא ספק אחת הלהקות המיוחדות והטובות בעולם המוזיקה, והיום- קבלו את חמשת השירים הכי טובים שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

High hopes

השיר הזה ללא ספק מתאים לפתוח את הרשימה המיוחדת הזו, ואף נספר כי הוא זכה במקום הראשון במצעד של ארה״ב לשנת 2018 ובכך הפך לשיר הראשון שלהם שהגיע למקום כזה של כבוד. הלהקה ידועה בקליפים המדהימים והמושקעים שלהם, וגם כאן הם מוכיחים לנו את זה בקליפ מקורי ויצירתי במיוחד, שאף תואם את כוונת השיר - לשאוף גבוה, תרתי משמע.

 

This is gospel

ושוב, בקליפ פשוט מדהים ומיוחד, פאניק  מראים לנו פה את היצירתיות שלהם והסיפור שהקליפ מספר. השיר עצמו מיוחד, נוגע ושובר בדיוק ברגעים הנכונים, וזה פשוט שיר שכיף לשמוע כל הזמן, אם זה באוטובוס או סתם במקלחת. “This is gospel” הוא שיר שמרגש אותנו בדיוק מתי שצריך, ותמיד כיף לראות את הקליפ שלו בריפיט.

 

Emperor’s new clothes

כבר סיפרנו לכם שפאניק אוהבים להיות מיוחדים בכל מה שנוגע לקליפים שלהם, ועכשיו אפשר לראות את זה בבירור: הקליפ של השיר הזה הוא לא אחר מקליפ המשך ל”this is gospel”. בתחילת הקליפ אף אפשר לראות את ״סוף הסיפור״ של הקליפ הקודם, ולראות ש״emperor’s new clothes״ ממשיך אותו בצורה שתואמת לסיפור הקודם ופשוט גורמת לנו להרגיש כל כך הרבה. השיר עצמו בסגנון שונה לגמרי מ”this is gospel”, הרבה יותר קצבי ובסגנון רוק, אבל מצליח להתאים בצורה מושלמת, כמו שתי חתיכות פאזל, אחד לשני.

 

I write sins not tragedies

השיר הזה פשוט מדהים, מהבחינה שהוא קריפי בדיוק במידה, מקפיץ כמו שצריך ולא יותר מדי, ויש בו מידה נכונה של רוק-אבל-לא-רוק. וכבר דיברנו על הקליפ? הקליפ של השיר מוכיח לנו שוב שפאניק הם הלהקה הכי יצירתית בחבורה מבחינת קליפים, והם יודעים לשלב אבסורדים ודברים מסובכים כך שהכול יהיה פשוט, מסובך, והרבה מעבר למה שציפינו לו. השיר הוא אחד מהשירים הראשונים של הלהקה, שנתיים בלבד אחרי שהוקמה, אבל מרגיש שיש לו ניסיון של הרבה שנים מעבר לזה.

 

The ballad of Mona Lisa 

גם כאן מדובר במעין קליפ המשך ל”I write sins not tragedies”, אחרי שה״חתונה״ נגמרת והכול ישן, מאובק ומלא מסתורין- והכול אפוף אווירה ישנה, ימי הביניים, מסתורין, מסתורין ועוד מסתורין. השיר הוא בלדה עם כמויות של סטייל, ולוקח את המושג ״בלדה״ ושובר אותו לחתיכות: הוא מלא חשמל, אווירת רוק והרבה קופצניות רוקיסטית אבל עם סגנון. הכישרון של ברנדון יורי מכה כאן שוב, ואנחנו מודהמים. השיר הזה לגמרי מתאים לסגור פה את הרשימה, ולהציג כאן את הלהקה הפשוט מיוחדת, Panic! At the disco, ששוברת כל מוסכמה חברתית בנוגע לעולם המוזיקה. הם מראים כאן סגנון שלא ראינו בשום מקום, אופי ייחודי והרבה מאוד נוכחות. וכמעט הכי חשוב, אבל יש להם את הקליפים הכי טובים ביוטיוב.

 
תגובות