טודו בום: סטטיק ובן אל יופיעו עם ג'יי באלווין בישראל. צילום מסך מהקליפ

טודו בום: סטטיק ובן אל יופיעו עם ג'יי באלווין בישראל

לאחר ששיתפו פעולה יחד בסינגל משותף, סטטיק ובן אל ישתפו בקרוב פעולה עם הכוכב הלטיני גם על הבמה בישראל. כל הפרטים

בסוף החודש הבא הכוכב הלטיני האהוב, ג'יי באלווין, יגיע להופעה נוספת בישראל והפעם הוא יארח על הבמה את סטטיק ובן אל - איתם כבר שיתף פעולה מוזיקלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשנים האחרונות נחשפנו להצלחה הרבה של הצמד המדובר ביותר,סטטיק ובן-אל ולשיריהם המשותפים שצברו מיליוני צפיות ביוטיוב. הזוג הפכו לצמד החם תעשיית המוזיקה הישראלית. לרזומה הנרחב של האומנים תיווסף בקרוב עוד הישג מיוחד. הזמר הלטיני והמצליח, ג'יי באלווין, יארח את הצמד האהוב בהופעתו הקרובה שתיערך בארץ. מדובר בצעד מרגש, אך לא מפתיע, במיוחד לאחר שיתוף הפעולה שלהם יחד עבור הגרסה האמריקאית לשיר "טודו בום" והופעות החימום שלהם בהופעות בינלאומיות אחרות שהתקיימו בישראל.

 

על ההופעה המתוכננת, אמרו היום סטטיק ובן אל כי: "לאחר שהייתה לנו הזכות לשתף פעולה בשיר 'טודו בום' שהופץ במסגרת הפרוייקט הבין לאומי שלנו, אנחנו מתרגשים וגאים לסגור מעגל עם J Balvin, האמן הלטיני המוביל בעולם ולהופיע יחד איתו על הבמה בישראל".

מתרגשים לסגור מעגל
מתרגשים לסגור מעגל © צילום: משה נחמוביץ'

בלאווין אחראי על כמה מהלהיטים הלטיניים הבינלאומיים הגדולים של השנים האחרונות וכן שיתופי פעולה עם זמרים גדולים בעולם כמו סלינה גומז, קמילה קביו, ג'סטין ביבר, ביונסה ועוד. ההופעה המשותפת תתקיים בפסטיבל הקיץ "Coca cola wow festival", שיתקיים בתאריך ה-30 ביולי בלייב פארק ראשון לציון. מלבד הופעתו של בלאווין והצמד, במהלך הפסטיבל יופיעו אמנים וזמרים נוספים כדוגמת נטע ברזילי.

 

הפסטיבל דוגל במסגרת התנדבותית בשל כך, אלפי בני נוער בגילאי 16-18 לוקחים חלק פעיל במשימות התורמות לקהילה שנמצאות באתר "קוקה קולה" בכדי לזכות לכרטיס להופעה.

תגובות