סיכומוזיקלי: רן דנקר במחווה ומיקה צור עושה דיסני. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: רן דנקר במחווה ומיקה צור עושה דיסני

יום שישי - אז מה הלו"ז? ניקיונות, קידוש, יציאה עם חברים וכמובן, הטור השבועי של פרוגי. אספנו לכם כמה שירים חדשים שיצאו השבוע והפעם: המחווה של רן דנקר, השיר עם גל גדות והכוכבת שהפכה לנסיכה אמיתית

עוד שבוע חלף ואיתו שירים חדשים שיכנסו לפלייליסט שלנו. אז אם ובמקרה פספסתם את הלהיטים החדשים של השבוע, אל תדאגו פרוגי דואגים לכם! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נתנאל פורטל - "גלגלרצ"

הכוכב העולה, נתנאל פורטל, שיחרר סינגל חדש שלגמרי התווסף לפלייליסט - "נוסעים עם חברים לים" שלנו. מדובר בשיר קליל המתאר מציאות יום יומית של כוכב ים תיכוני השואף להצליח בתחום המוזיקה, אמנם לא כולנו יכולים להתחבר לתוכן השיר אך כולנו יכולים להנות ממנו באופן מלא בעקבות הקצב הים תיכוני הכיפי, משחקי המילים השנונים בשיר, הכוכבים המוזכרים בו, הוויבים שלו וכמובן - הקול הצלול של פורטל.
 
לסיכום: פאן! פאן! פאן! ★★★★★
 
 
 
 
 

סלומה סעדון - "כמו בפריז"

הסינגל הראשון של סלומה סעדון, פורסם ביום רביעי. שיר מרענן המשלב בו את השפה הצרפתית בתחילת השיר בצורה רצופה ולאחר מכן שימוש בשפה גם בשאר השיר. הסינגל עוסק בלילה לבן חוויתי ורומנטי. מדובר בשיר חמוד המסמל את תחילת הקריירה של סלומה בתור זמרת, מחכים לשמוע ממנה בהמשך!

לסיכום: בהצלחה ★★★★

 

נסרין - "רוצי עם הלב"

מה שאנחנו אוהבים בנסרין זה בערך הכל. השבוע שיחררה סינגל בשם "רוצי עם הלב" שיר כייפי, יפה ובעל משמעות מעצימה ומחזקת. השיר עוסק בעצמאות של נסרין לאחר פרידה, החופש היא מעניקה לעצמה, האושר שלה שנמצא במרכז. המשפט שהכי ריגש אותנו היה בתום השיר: "כבר למדת ללכת עכשיו רוצי עם הלב" (האם היא כיוונה להזכיר את הלהיט האהוב לומדת ללכת?) בשילוב עם קליפ מושקע, קצב מקפיץ וממכר והקול שמאפיין רק אותה, אנחנו הולכים להנות מעוד שיר מבית היוצר של קדרי.

לסיכום: וואוו!!!★★★★★

 

שווה האזנה

מיקה צור - "A whole new world"

השחקנית ופריצת השנה, מיקה צור, העלתה השבוע קאבר שלה לשיר "עולם חדש" מהסרט "אלאדין". צור גרמה לנו להתאהב בו מחדש עם כמה רגעי נחת ורוגע. הביצוע שלה לשיר היה נקי ומרגש.

רן דנקר - "עוד מעט"

לפני שאתם מאזינים לשיר, חוטפים פרץ נוסטלגיה ושולחים לחברים את הסרטון, נספר שביום ראשון האחרון, העלה הזמר והשחקן האהוב, רן דנקר, קטע מההופעה שלו בו הוא ביצע את "עוד מעט" מהסדרה שכולנו גדלנו עליה -"השיר שלנו", שחוגגת כבר 15 שנים (הלם!). דנקר ביצע את השיר בצורה מרגשת ומציפה, יכולנו להרגיש את ההתרגשות שלו דרך המסך וכך גם את התרגשות הקהל. 

תגובות