כפרה עליו: סטפן משחרר את להיט הקיץ שלו. צילום מסך מהקליפ

כפרה עליו: סטפן משחרר את להיט הקיץ שלו

את יום רביעי פתחנו עם חיוך מרוח על השפתיים וזה לא בגלל שאנחנו מריחים את הסופ"ש הקרב ובא, אלא בגלל שהזמר והרקדן המיוחד סטפן לגר שיחרר סינגל חדש בשם "כפרה" ובקליפ אורחת מיוחדת ומפורסמת

כמה כיף לפתוח את הבוקר עם עוד להיט חדש שכבר בהאזנה שנייה לפזמון שלו התמכרנו. סטפן לגר, הזמר שאחראי ללא מעט להיטים ישראליים מוכרים, ומעריצים שמחכים לסינגלים ואתגרים חדשים, שיחרר סינגל חדש באווירה שונה - שיגרום לכם לרצות לעזוב את הכל ולנסוע עם חברים לים וכמה שיותר מהר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נפתח ונאמר כי הרף שסטפן מציב לעצמו בכל סינגל מחדש מדהים, פעם אחר פעם לגר מצליח להתעלות על הסינגל הקודם שלו ולשחרר שיר קליט, מקפיץ ומגניב לגמרי. הפעם, לאחר ההצלחה המטורפת של הלהיטים "קומסי קומסה","מרסי","מאמו" ועוד, תהיו בטוחים שגם השיר "כפרה" יצטרף לשורת הלהיטים הבלתי נשכחים ולהצלחתם. מדובר בשיר קליל לחלוטין, שיר שכל ישראלי מן המניין יוכל להזדהות איתו, ולהתחבר אליו, בין אם לתוכן, לקצב למנגינה או לקליפ.

 

כמו תמיד, הקליפ לא מאכזב בכלל. ה"וויבים" של השיר זהים לאלה של הקליפ. מדובר בקליפ הומוריסטי ש"מסתלבט" בצורה נחמדה ביותר על דמות הישראלי ומצליח לעשות זאת בחן רב. חשבתם ששכחנו מהאורחת החשובה שבקליפ? אז כמובן, שחוץ מאמילי בן סימון המתוקה (כפרה עליה) מופיעה אורחת נוספת - והיא לא אחרת מאשר בר זומר הדוגמנית הכי יפה שיש. בקליפ, לגר מחזר אחריה ואף מציע לה לטוס איתו לחו"ל (יש מישהו שיסרב?). כמובן שקליפ של סטפן לגר לא יהיה קליפ של ראוי ללא אתגר ריקוד מגניב שיסחוף אחריו כל אחד ואחת. האתגר הצליח להעיר אותנו מהשביזות של הבוקר וישאר כאן במשך כל הקיץ!! מחכים ללהיט הבא!

תגובות