אחרי הפסקה: שיר זוארץ חוזרת בסינגל חדש. צילום: אביב לוסקי

אחרי הפסקה: שיר זוארץ חוזרת בסינגל חדש

הזמרת הצעירה, שיר זוארץ, חוזרת ובגדול מההפסקה שלקחה. כעת היא מוציאה סינגל חדש בשם "לנשום" בו הייתה שותפה בכתיבה ובהלחנה. האם גם הפעם היא הצליחה לגעת ולרגש?

היא נכנסה לחיינו רק לפני כשנתיים, וכבר זכתה לאהבה והצלחה רבה. לאחר שחיממה את מאלומה במופע הענק שלו, לאחר שכל הסינגלים שלה כבשו את תחנות הרדיו ולאחר שהפכה לכוכבת עולה בפני עצמה, שיר זוארץ משחררת אלינו שיר חדש ושישי במספר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שמו של הסינגל החדש הוא "לנשום", והוא קצת שונה ממה שהיא הביאה אלינו עד כה, אך זוארץ לגמרי הצליחה לגעת בנו שוב. את השיר כתבה והלחינה זוארץ בעצמה, ביחד ובשיתוף פעולה עם תמיר חיטמן. השיר מדבר על אהבה ועל הפחד של הבחורה לדבר עם הבחור כשהיא מסתכלת לו בעיניים - והפיתרון הוא פשוט לנשום. הזמרת הצעירה הצליחה לגעת בנו במקומות הנכונים, לרגש ולדייק בשירתה.

 

בנוסף לסינגל שמיוחד בפני עצמו, מלווה גם קליפ מהמם לא פחות. הבחירה שהקליפ יהיה בשחור לבן בלבד, לדעתנו הייתה טובה ורק גרמה לנו להתרגש יותר בשמיעה הראשונית. זוארץ אמנם רק בתחילת דרכה, אך בזמן במועט הזה היא הצליחה להבטיח את מקומה והוכיחה לנו בכל שיר מחדש כמה שהיא כאן כדי להישאר. אנחנו  מוסיפים את השיר כבר עכשיו לפלייליסט שלנו.

תגיות
תגובות