סיכומוזיקלי: עידן עמדי בסינגל חדש ומרגש. צילום אביב לוסקי

סיכומוזיקלי: עידן עמדי בסינגל חדש ומרגש

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. אז בין אם סיימתם ללמוד השבוע או בין אם נשאר לכם עוד שבוע, בואו ותשמעו איתנו את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, מעידן עמדי ועד משה פרץ

גם השבוע אספנו במיוחד בשבילכם את כל השירים הכי חדשים שיצאו השבוע, שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

משה פרץ - יפה בלבן

השיר החדש של פרץ, הזמר המוכר והאהוב, יצא השבוע. השיר למעשה הוא שיר חופות מרגש מאוד, שכתב והלחין פרץ ביחד עם אבי אוחיון. השיר אכן מרגש, עוצמתי ובעיקר מכיל בתוכו המון אהבה ונשמה אמיתית. פרץ כרגיל מרגש אותנו בקולו המדויק והמיוחד שלו, יש לנו תחושה מה הולך להיות שיר החתונות הקרוב.

לסיכום: מלא ברגש. ★★★★

 

אוהד שרגאי - פה גדול

אוהד שרגאי מוכר לנו בין היתר גם בתור אחד מחברי "עילי בוטנר וילדי החוץ", אך לא רק - הוא גם יוצר ומוציא שירים בעצמו, כך בשיר החדש שלו "פה גדול", שכתב והלחין עם עידו אוחיון. השיר מדבר בעיקר על תגובות רעות שאנשים מקבלים ברשתות החברתיות וכמה שזה עשוי לפגוע ולהכאיב. בנוסף לעובדה שהשיר קליט וקצבי, מסתתר מאחוריו גם מסר לא פחות חשוב.

לסיכום: מדויק. ★★★★

 

דור וקנין - יומיים

אם אתם עוד לא מכירים במקרה את הזמר העולה דור וקנין זה בדיוק הזמן. הזמר הצעיר והמוכשר הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו - "יומיים", שכתב והלחין אבי אוחיון. למרות שהשיר מזכיר כמה שירים נוספים מאותו הסגנון המוזיקלי, השיר קליל, מקפיץ, שמח וקצבי, ללא ספק כיף לנו לשמוע את השיר הזה, ממכר!

לסיכום: מקפיץ. ★★★★

 

עידן עמדי - אני רוצה

הזמר והיוצר המוכשר, הלא הוא עידן עמדי שחרר השבוע את הסינגל החדש והמרגש שלו, "אני רוצה", אותו כתב והלחין בעצמו. עמדי כהרגלו מצליח לרגש אותנו בקולו המרגש עד מאוד ועם מילים לא פחות עוצמתיות ומדויקות כמו שרק הוא יודע לכתוב. מצד אחד זהו שיר רגוע אך זה מה שהופך אותו לכל כך עוצמתי ובולט, וזה מה שעושה אותו כל כך יפה ומרגש.

לסיכום: אחד השירים היפים ששמענו בזמן האחרון. ★★★★★

 

אמיר דדון - כמו ילד

אמיר דדון הוא אחד מהזמרים המרגשים, המוערכים והמוכשרים ביותר כאן במוזיקה הישראלית. השבוע הוא הפתיע אותנו עם סינגל חדש שאותו כתב, הלחין והפיק מוזיקלית האחד והיחיד, סתיו בגר (שאחראי על רוב הלהיטים החמים שלנו). דדון מצליח לרגש אותנו בקולו, פשוט קשה לנו להישאר אדישים למוזיקה שלו. גם שיר טוב וגם קול טוב - לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה.

לסיכום: פצצת כישרון.★★★★★

 

שווה האזנה

במסגרת שבוע הגאווה בעיר תל אביב הופיעה נטע במהלך המצעד מול המוני אנשים ומעריצים עם השיר "נהנה בננה", נטע ללא ספק מוכיחה לנו שהיא פרפורמרית מדהימה, אין עליה!

 

תגובות