Fun facts: חמש עובדות שלא ידעתם על להקת BTS. יוטיוב

Fun facts: חמש עובדות שלא ידעתם על להקת BTS

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע BTS

הלהקה הקוריאנית BTS כבשה את העולם בסערה ויצאה לגמרי מגבולות קוריאה, תפסה תאוצה ענקית בעיקר באמריקה ובאירופה ופרצו בענק בשנים האחרונות. אספנו לכם חמש עובדות על BTS, הלהקה הקוריאנית בעלת שבעת החברים ששיגעה את העולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כתב שיר מהר

שוגה, אחד מחברי הלהקה האהובה, כתב שיר שלם תוך פחות מ-40 דקות! לשם ההשוואה, יש כותבים שהזמן הקצר שלהם יכול להיות 24 שעות, והזמן הארוך שלהם יכול להיות אף כמה שנים.

מנהיג הלהקה

אראם (נאמג'ון), אחד החברים האהובים בלהקה, נהפך למנהיג כי הוא הראשון שנבחר להצטרף ללהקה.

להקה קוראינית פורצת גבלות

BTS הם הלהקה הקוריאנית הראשונה שהיתה מועמדת לפרס בבילאבורד. הישג ענק, מכיוון שיש המון להקות קוריאניות שגם הן מוכרות בעולם ועדיין לא הגיעו למעמד הזה.

פרסים ותארים

הם זכו ב-53 פרסים תוך 6 שנים בלבד של פעילות, דבר מאוד נדיר בתעשיית המוזיקה ובהחלט מעיד על כמה הם טובים כלהקה!

שברו שיא

הם שברו את השיא של כמות הצפיות הכי גבוהה ביוטיוב תוך 24 שעות לשירם "boy with luv", שיתוף פעולה עם הזמרת המדהימה והאהובה הלסי (שוודאי מוכרת לכם מ"without me"). השיר עומד היום, לאחר חודשיים, על כמעט חצי מיליארד צפיות.

 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

BTS הם להקה ישנה שהוקמה ב-2010 וכמעט התפרקה, אבל אז חידשה את החוזה שלה ב-2013 עד 2026 ומראה שהיא לגמרי לא מתכננת לרדת מכנפי התהילה שלה לעוד שנים רבות.

חברת LG, של מוצרי החשמל, השיקה טלפון מיוחד שלהם שעל הטלפון עצמו יש את הסמל של הלהקה שמזוהה איתה.

 

 

תגובות