טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מיילי סיירוס. צילום: Gettyimages.IL/Vivien Killilea

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מיילי סיירוס

השם מיילי סיירוס זורק את כולנו למקומות שונים. בין אם נזכרתם בתקופת האנה מונטנה ותקופת היסודי ובין אם נזכרתם בשיר "Wrecking ball",מיילי סיירוס נכנסה ללב של כל אחד ואחת מאיתנו ולא נראה שתצא ממנו אי פעם. במיוחד לכבוד יציאת האלבום החדש שלה, אספנו לכם את מיטב הלהיטים שלה שנחקקו אצלנו.

אנחנו אוהבים את מיילי סיירוס. בכנות, מי לא אוהב אותה? קשה שלא להרגיש חיבור אליה במקום מסוים בלב וזאת בגלל האופי הכובש שלה,המוזיקה המרגשת ואולי גם בגלל העובדה שיש תמיד את ההרגשה שאנחנו גדלים איתה ביחד. אמנם הסגנון המוזיקלי של מיילי נע לפה ולשם אך תמיד נבחין בקו דרומי שמאפיין את בית הולדתה וחן שיש רק בקול שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Malibu

מאליבו. שיר כנה, חשוף, שיר שלא קשה לזהות בו את החיבור של הזמרת אליו. השיר הרגוע וסולידי אך בו זמנית מוערר תקווה וגורם לנו להתרגש.הוא עוסק בפשטות של האמון ביחסים בינה לבין ליאם בן זוגה, בהערכה שלה את הסיטואציה בה היא נמצאת ,שמחה שהגיעה למקום הפשוט שהגיעה אליו, נעינת וניהנת מהאתגר שניצב לפניה.

 

Party in the USA

לפני שאתם מתחרפנים מהשיר שכל כך אהבתם ביסודי והספקתם לשכוח במרוצת השנים - איזה כיפי הוא נכון? מעצים, ממלא בתקווה אפילו מוטיבציה והכי חשוב - גורם לנו לקום מהספא ולרקוד בצורה מביכה (אולי קצת יותר מידי), להינות מהרגע ולשכוח מהמציאות לכמה דקות. (קחו לכם כמה דקות)

 
 

Younger now 

ומשיר מקפיץ ומשמח-עברנו לשיר "Younger now" אמנם פתיחת השיר מעט מדכאת יש לומר, אך המשמעות שלו בוגרת, מחזקת וחשובה ביותר. כמו שבריטני עברה את 2007 כך גם סיירוס עברה את 2013 - שנה בה היא ניפצה לחלוטין את תדמית "ילדת הדיסני", נפרדה מבן זוגה ליאם המסוורת' והוציאה אלבום טוב לחלוטין אך עדיין עירר ביקורות רבות וגרר אחריו לא מעט דאגות וחששות בנוגע למיילי. בכל מקרה, השיר הנ"ל סוגר את התקופה בצורה יפה ביותר כשהוא מעביר מסר מרגש בצורה נכונה ומדויקת "שינוי הוא משהו שאתה יכול לסמוך עליו" -אמרנו כבר שאנחנו אוהבים אותה? 

 

Nothing breaks like a heart

קשה לתאר את השיר ביותר משלוש מילים: שיר הפרידה האולטימטיבי. הקול של מיילי בא לידי ביטוי בצורה מדהימה בשיר ויש שיאמרו כי "השיר נכתב בשביל הקול שלה" הצרידות שבאה בקולה של סיירוס והקשיחות שהוא משדר שווה לספר שלם שעוסק בשברון הלב הכי מפואר בהיסטוריה האנושית.

 

When I look at you

קיבלתם את הפריווילגיה להזיל דמעה. אולי עוד אחת. השיר האחרון בפלייליסט הוא שיר שהיינו צריכים להשאיר לסוף. למה? אחרי שתאזינו לו, כלל הנראה תרוצו בספרינט למחשב הקרוב בכדי לחפש גישה לסרט "השיר האחרון" שיר מרגש לסרט שבלתי אפשרי לצאת ממנו ללא דמעות (כשאנחנו אומרים דמעות אנחנו מתכוונים לדמעות של בכי תמרורים כן?). לא ידוע על מי תחשבו בזמן שתאזינו לו אבל אנחנו בטוחים שמדובר באדם שקרוב ללבכם עד אין קץ. 

 

 

 

 

תגובות