אחת כמוה: לירן דנינו שר על פרידה כואבת. צילום: אוהד קב באדיבות יחסי ציבור

אחת כמוה: לירן דנינו שר על פרידה כואבת

בינואר האחרון הוא הוציא את השיר ״משאירים לאחרים״, והיום (ג') הוא חוזר ומשחרר את השיר ״אחת כמוני״, רגע לפני ההופעה הענקית שלו ב"אמפי שוני". הסינגל החדש לגמרי הפך לנו את הבוקר לטוב יותר

לירן דנינו התחיל את דרכו בריאליטי השירה ״כוכב נולד״ כשהוא בן 18 בלבד, ומאז הוא פשוט חלק מחיי תעשיית המוזיקה ישראלית שאנחנו כל כך נהנים להאזין לה. דנינו מוכיח לנו פעם אחר פעם שהוא מבצע את שיריו בצורה הטובה ביותר ושהוא אכן מגיע להישגים גבוהים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בעטיפת הסינגל אפשר לראות את השקיעה שמשקפת רוגע, שלווה ונעימות, וגם אפשר לשמוע את הנעימות הזו במנגינת הפסנתר שפותחת את השיר. מי שאחראי עליה הוא לא אחר מאשר אריאל טוכמן, ומי שעומד מאחורי הכתיבה והלחן של השיר העמוק הזה הוא איתי דרמון. 

דנינו שר על פרידה
 

השיר מדבר על נקודת מבטה של בחורה שלאחר פרידה טרייה מבן זוגה, והיא מספרת ונזכרת בדברים שקרו בניהם. בין אם זה החיבוקים, הנשיקות, החום והאהבה ובין אם זה את הכאב שכרגע חבוי בה. גם מנגינת השיר הופכת להיות יותר בגבהים נמוכים על מנת להדגיש את הפרידה ואת הצער. ללא ספק ניתן להבין מתחילת המנגינה ועד סופה שמדובר במן תהליך, מרוגע של ביחד ועד פרידה קשה. 

בקיצור, אנחנו חושבים שהזמר ביצע את שיר הפרידה הכואב הזה בצורה הטובה ביותר. אנחנו נהנו משמיעת השיר ומהביצוע של דנינו, ומקווים שהוא ימשיך להוציא סינגלים ואלבומים ושרק נמשיך לשמוע מיצירות המופת שלו.

© צילום: פיני סילוק

 

 

תגובות