סיכומוזיקלי: אגם בוחבוט, רז ספני וקטריקס בשיר חדש. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: אגם בוחבוט, רז ספני וקטריקס בשיר חדש

עוד שבוע הסתיים לו, ועמו שלל שירים שהשתחררו בביצה המקומית. אז אם הייתם עסוקים בלנצל את השבועות האחרונים של החופש ולא הספקתם להאזין להם - אנחנו עשינו זאת בשבילכם!

במהלך השבוע הרבה זמרים ואמנים משחררים שירים חדשים לעברנו, אז אם לא הספקתם להאזין להם כי הייתם עסוקים בליהנות מהימים האחרונים של החופש הגדול - ריכזנו עבורכם את כל השירים שיצאו במהלך השבוע. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סיבה לברוח - גיא ויהל

השבוע הצמד גיא ויהל שיחררו סינגל חדש בשם "סיבה לברוח". הסינגל הוא שיר אהבה, המדבר על הפרידה, ההבטחות והתהליך. הקצב מעולה, המילים מדויקות והשילוב המדהים בין שני גווני הקול שלהם פשוט מדהים. 

לסיכום: אהבנו ונשמע אותו שוב★★★★

 

אניה בוקשטיין - דופק

כמעט שנה אחרי השיר האחרון שלה "סימן", מוציאה הזמרת סינגל חדש בשם "דופק" ומוכיחה את הקאמבק שלה אל עולם הפופ הקצבי והעדכני. בנוסף, בוקשטיין גם כותבת ומלחינה בעצמה, ובכך מעצימה את הכוח הנשי ומתווה את המשך דרכה המוזיקלית עם נגיעות הפופ הנשי המקומי. 

לסיכום: לגמרי שמחים שחזרת★★★★★

 
 
 
 

שלי שרון - נשמה 

שלי שרון היא זמרת, כותבת ויוצרת אשר הוציאה את אלבומה הראשון לפני כשנתיים. אלבומה עסק בקונפליקטים חברתיים באזור דרום תל אביב. אך בשיר החדש - "נשימה" שרון החליטה להחשף יותר. הפעם היא נכנסה אל המרחב האישי שלה. נכנסה אל תוך הבית, הזוגיות והמשפחה. אנחנו אהבנו את האומץ, את השיר ואת המילים המצמררות! 

לסיכום: צמרמורות★★★★

 

פרידן - בשבילה משתנה 

הכירו את יואב פרידנזון, או בכינויו - פרידן, אשר השיק השבוע את סינגל הבכורה שלו, "בשבילה משתנה". את הסינגל הוא כתב, הלחין וגם הפיק מוזיקלית בעצמו. השיר מלא בצבע ישראלי מיוחד שמציג אותו כבחור צעיר, אנרגטי ויצירתי. הסינגל הראשון נשמע פגז, ואנחנו מצפים לו עוד עתיד רחוק!

לסיכום: מהמם ובהצלחה★★★★★

 

ליאור כהן - טיול שקיעה 

ליאור כהן הוא מוזיקאי כבר שנים רבות, והוא לגמרי מולטי טאלנט. בנוסף להיותו זמר - הוא גם נגן, סולן, כותב ומלחין, וגם מעבד ומפיק מוזיקלית. בימים אלה הוא עובד על אלבום הסולו השני שלו, ומתוכו הוא שיחרר השבוע שיר אהבה סוחף ומרגש בשם "טיול שקיעה". 

לסיכום: רומנטי וייחודי ★★★★★

 

אגם בוחבוט & רז ספני & קטריקס - רגעים של אושר

לרגל השקת העונה השנייה של תוכנית הכישרונות "דה בוקס" בהנחייתם, אגם בוחבוט, רז ספני וקטריקס חברו יחד לשיר משותף שמשמש כשיר הנושא והפתיחה של התוכנית. השיר מדבר על ללכת בעקבות החלום ובוחבוט מדברת בשיר על היותה ילדה שהתמודדה עם החלום שלה והלכה בעקבותיו - כל זה עם הקול האהוב שלה, גם קטריקס וספני מוכיחים שוב (לאחר הלהיט "קרנבל") שהשילוב ביניהם מעולה ונכון. מדובר בשיר שבאופיו ובמסריו בהחלט מתאים כשיר נושא לתוכנית.

לסיכום: עושה עבודה טובה כפסקול וכפתיחה ★★★★

 

שווה האזנה 

נתן גושן לא מפסיק להפתיע ולרגש. גם השבוע - העלה גושן אל חשבון האינסטגרם המוזיקלי שלו (שהוא מיועד, אגב, אך ורק ליצירות שלו) - סרטון שירה שהוא יצר כתב והלחין. אחרי שבשבוע שעבר הוא החליט לעשות צעד חושפני ולשיר על חייו האישיים, הפעם הוא מחליט להתמקד בשיר בין גבר לאישה בו הוא שופך את כל מה שהוא רוצה להיות עבורה. 

לסיכום: מרגש כמו תמיד★★★★

 
 

 

 

תגובות