נותנים אור באולפן: "השיר עזר לי לעבור את הצלקת מהיסודי". צילום: ליהי קרופניק

נותנים אור באולפן: "השיר עזר לי לעבור את הצלקת מהיסודי"

שוחחנו באולפן עם האולטראס ואוריאן רקייה שאחראים על השיר "אושר" שנעשה במסגרת פרויקט "נותנים אור" (למען נפגעי הבריונות), בשיתוף פרוגי, אחים גדולים ופייסבוק ישראל. אליהם הצטרפה גם שרון ליברמן, מהכוכבות שהשתתפו בקליפ. צפו בריאיון ובביצוע המיוחד

קרוב לחודש שהשיר "אושר" של האולטראס ואוריאן רקיה באוויר וכבר רואים את הפירות שהוא מניב. הסינגל, משמש כשיר הנושא של הפרויקט החדש, "נותנים אור" - וכבר הוא זוכה לתגובות נלהבות ומרגשות הגורמות לנפגעי אלימות ובריונות לשתף במה שעובר או עבר עליהם. כזכור, השיר והפרויקט באים להדגיש את החשיבות של לשתף ולדבר על מקרים שקרו, לעודד את נפגעי הבריונות ולהוות להם כתף תומכת. שוחחנו באולפן עם הצמד, אוריאן רקייה ושרון ליברמן - מהכוכבות שהשתתפו בקליפ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

"לא מזמן נתקלתי בפוסט בפייסבוק של אמא שכתבה פוסט מה זה להיות הורה לילד מוחרם...זה זעזע אותי, זה שרף לי את הלב והיא פתחה את העיניים שלי לעוד זווית שלא חשבתי עליה בכלל על הצד של ההורים נניח שהם ממש חסרי אונים", סיפר לנו אלי פרץ מ"האולטראס" על יצירת השיר, "ילד שעובר בריונות, הצקות או דברים כאלה הוא פוחד ללכת לדבר עם אבא, עם אמא, עם המורים.. אז כתבנו שיר החלטנו שאנחנו רוצים לעשות את זה ולדבר הפעם על אלה שנפגעו, לא להגיד 'נו, נו, נו' אלא הפוך התחלנו לקרוא והנושא עניין אותנו, ושמענו סיפורים", סיפרו לנו השניים. 

שרון ליברמן, כוכבת הרשת שהשתתפה בקליפ ובימים אלו אף לומדת הוראה, מספרת כי קרוב משפחה שלה עבר בריונות ואלימות בבית הספר וכתב על כך ביומן - ליברמן נחשפה לאותו היומן והזדעזעה, לכשיצא הקליפ - היא צפתה בו יחד עם אותו קרוב משפחה ושניים יחד לא הפסיקו לבכות. צפו בביצוע המיוחד באולפן!
 
 

אם גם אתם חווים או עוברים בריונות ואתם רוצים לשוחח על כך, קיימים מספר עמותות בנושא כמו למשל "אחים גדולים" שלקחה חלק בפרויקט ובפעילותה המרכזית מחברת בין ילדים ובני נוער שפונים אליהם, לבין ״אחים גדולים״ שיהיו להם לאוזן קשבת וילוו אותם באופן יומיומי. (לחצו כאן), או עמותות נוספות כמו: ער"ן (טלפון: 1201) ועל"ם.

לוגו נותנים אור
לוגו נותנים אור

הפרויקט "נותנים אור" ילווה באתר פרוגי עם סדרת כתבות שתעסוק בנפגעי הבריונות ובדרכם להשיג אוזן קשבת כדי לחלוק את כאבם. הפרויקט נעשה בשיתוף אתר הנוער פרוגי, האולטראס, "אחים גדולים" ובתמיכת פייסבוק ישראל.

 

 

תגובות