תו הכוכב: שלום קדושים נשבע ללכת בדרכו של אביו. צילום מסך מיוטיוב

תו הכוכב: שלום קדושים נשבע ללכת בדרכו של אביו

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה ״תו הכוכב״ מוזיקאי אחר בראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והיום: שלום קדושים, כוכב ״דה פור״ שגם הוציא לאחרונה סינגל חדש

את שלום קדושים אתם בטח מכירים מהתכנית ״דה פור״, הכוכב העולה הספיק להוציא לפני כשישה חודשים את הסינגל ״תני לי סימן״ ובשבוע שעבר סינגל נוסף ״בוקר טוב לך״ שכבר זכה לכמעט רבע מליון צפיות. אין ספק שאנו הולכים לשמוע הרבה על הזמר המצליח ובינתיים תפסנו אותו ל״תו הכוכב״ בראיון בו הוא סיפר לנו על הסינגל החדש והמצליח, על היצירות החדשות עליהן הוא עובד ועל האובדן הקשה בחייו.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלו?

"בימים אלו אני מקדיש את כל חייי למוזיקה, מופיע מידי ערב, עובד באולפן על יצירות חדשות. לפני כמה ימים יצא לי סינגל חדש בשם ״בוקר טוב לך  שזכה לפירגונים רבים ואהבת הקהל".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

 "התחלתי להתעסק במוזיקה בגיל 16 לאחר שדוד שלי שמע אותי שר ולא האמין שאני שר בצורה הזו ואמר לי שאני חייב לעשות משהו עם זה. לפני כל הופעה אני מבקש מבורא עולם שיזכה אותי לשמח ולרגש את עם ישראל במתנה שהוא נתן לי חלק גדול מאוד מזה מוקדש לאבא שלי זיכרונו לברכה שהשקיע בי ותמך בי לאורך כל הדרך". 

 

 לפני מספר ימים הוצאת שיר חדש בשם ״בוקר טוב לך״. איך הייתה העבודה על הסינגל החדש? 

 "בוקר טוב לך״ זו בלדה מרגשת ונוגעת שנכתבה על ידי חוף מדמוני ודודו מתנה עיבד DJ דביר קהלני העבודה הייתה מדהימה מהסקיצה ועד הגימור האחרון בעיבוד".

 

 השתתפת בעבר בתכנית המוזיקה "דה פור". אתה חושב שההשתתפות בתכנית והחשיפה שבה עזרו לך יותר?

"כן, כמובן להיות בפריים טיים זה תמיד טוב, קהל חדש נחשף אלייך".

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה מאזין לו?

 "את האמת אני מאזין להמון סגנונות - משלמה ארצי ועד איברהים הגדול. אני מאמין ויודע שאני זמר מאוד מגוון ושבמהלך הקריירה שלי אני ארצה לגעת בהמון סיגנונות".

 איזה דברים תרצה לעשות מלבד מוזיקה?

"כרגע אני מעדיף להתמקד במוזיקה, בהופעות, ולצמוח ולגדול (אין לי בעיה להשתתף בפרסומת לקוקה קולה אומרים שאני נראה טוב) כמובן שבעתיד ארצה להקים בית ומשפחה מלאת שמחת חיים".

לסיום, הפינה ״תו הכוכב״ נקראת כך בגלל שעכשיו אתה צריך לבחור שיר שאתה אוהב, או שיר עם משמעות מיוחדת עבורך או לפרגן לאמן אחר שאתה אוהב ומעריך.

"השיר שאני מתחבר אליו הוא השיר ״נשבע״ של הזמר חיים משה. לפני כארבע שנים עברנו תקופה קשה מאוד במשפחה. אבי שהיה קרוב אלי והקדיש את כל חייו בשבילנו חלה במחלה קשה מאוד ALS ואחרי מאבק של שנה מסר את נישמתו לבורא. איך שאני שומע את ההתחלה של הגיטרות בשיר, אני מתפרק. זה שיר ענק מבחינתי כשהוא שר ״עכשיו זה בא לטובה ליום הבא אני נשבע״ אז אני נשבע ללכת בדרכו של אבא שלי ולשמח אנשים כמו שהוא כל כך רצה שאני יצליח ויגשים את עצמי במוזיקה".

 
 

 

תגובות