מעיף את הלילה: דודי בוזגלו משחרר סינגל חדש. צילום: ניר סטולו

מעיף את הלילה: דודי בוזגלו משחרר סינגל חדש

הוא אחד מהכוכבים העולים של הז'אנר הים תיכוני ואחרי כמה להיטים שכבשו את הנוער ואת הרשת, דודי בוזגלו משחרר סינגל חדש בשם "לילה"

בזמן שהוא מסתובב ברחבי הארץ עם הופעות קיץ עמוסות בבני נוער שרוקדים וצורחים את שיריו שהפכו ללהיטים חזקים וצברו לא מעט צפיות ברשת, דודי בוזגלו לא נח לרגע והבוקר (ד') הוא שחרר סינגל חדש שירים עוד יותר את הקיץ ואת הלילה - לקראת אלבום בכורה ולקראת מופעים עם קופות פתוחות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר הצלחת הסינגלים "עדיין נזכר", ו"בדיוק עכשיו" שהצטרפו ללהיטיו הראשונים של דודי "אולי אהיה שמח" ו"אחד מאוהב" משחרר דודי את הסינגל החדש - "לילה". הסינגל החדש נכתב והולחן על ידי טל קסטיאל שאחראי בתקופה האחרונה על מגוון להיטיהם של איתי לוי, ליאור נרקיס, אושר כהן ונוספים, ועובד על ידי נדב אהרוני, השיר הוא סיפור על גבר צעיר שלא מצליח למצוא את עצמו בלילות הלבנים של תל אביב, מנסה למצוא פתרונות לאהבה נכזבת ללא הצלחה.

 

מאז השתתפותו ב"דה וויס", בוזגלו לא מפסיק לעבוד ולחבור לאנשים הנכונים כדי להפוך לדבר הבא במוזיקה. בימים אלו הוא מנוהל על ידי טל קסטיאל ואבי גואטה ב-"Fix Music" וכבר עם שחרור הסינגל הנוכחי הוא כבר עובד על חומרים חדשים נוספים.

 
תגובות