לקראת הבום בוקס: איזי בדרך לשפוט בריאליטי?. צילום: ניצן דרור

לקראת הבום בוקס: איזי בדרך לשפוט בריאליטי?

לקראת פסטיבל ה-BOOM BOX השישי, תפסנו כמה ממשתפי הפסטיבל - איזי, פלז וניתן בן ארי לביצועים מיוחדים באולפן ולראיון על המוזיקה בו סיפר פלד: "לא צריכים להתנצל על המוזיקה הישראלית". צפו

פסטיבל הבום בוקס יתקיים בפעם השישית והפעם יעבור ללוקיישן אחר - הלייב פארק בראשון לציון. בין האומנים שיעלו על הבמה ב-28 בספטמבר הם: אליעד, נטע ברזילי, עדן חסון, בניה ברבי, התקווה 6, נתן גושן, נצ'י נצ' ונוספים וכן את איזי, ניתן בן ארי ופלד שהגיעו אלינו לאולפן לריאיון וביצועים מיוחדים ללהיטים שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איזי, שהפך במרוצת הנשים למעין מנטור לזמרים חדשים (ואף אחראי לסינגל הבכורה של נועה קירל - "מדברים"), מספר שגם אם לא היה מופיע בפסטיבל הוא ללא ספק היה רוצה לקחת בו חלק גם כקהל, פלד מספר שהוא עד היום נלהב מהרעיון כי מדובר באירוע שהוא ללא הפסקה ועולים אחד אחרי השני. הצעיר שבחבורה, ניתן, בנו של מוש בן ארי, עוד מתרגש ומתמלא מהעוצמה של כמות הקהל ולראשונה יופיע בפסטיבל לא כאמן אורח. 

 

החבורה המוזיקלית סיפרה שכל מפגש שכזה יוצר שלל הזדמנויות לשיתופי פעולה עתידיים ואף שיתפו בקשיים להם הם נתונים במוזיקה הישראלית - כמו למשל העובדה שכל טור הופעות נגמר די מהר כי אנחנו מדינה קטנה או שתמיד יהיה לאנישם מה להגיד ולהתלונן על כך שאותו אמן צריך לנסות לפרוץ גם בחו"ל כי פה זה לא מספיק.

צפו בביצועים המיוחדים

פלד - מה אני נראה לך?

 

איזי - פול גז

 

ניתן בן ארי - האיש הפשוט

 

מגיש: משה אבוטבול | צילום: ניצן דרור | במאי ונתב: אלי סגל | עריכה: גלעד ילון | איפור: נוי סויסה | עריכת תוכן: אורטל כהן | 

 

 

 
תגובות