סיכומוזיקלי: הדואט של אייל גולן ורועי סנדלר בקיסריה. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: הדואט של אייל גולן ורועי סנדלר בקיסריה

עוד שבוע הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, אספנו אותם ממש בשבילכם. והפעם: מצדה איש ימיני מפתיעה ומרגשת, דיקלה נותנת משהו אחר והביצועים הבלתי נשכחים של קטריקס ורועי סנדלר

גם השבוע, אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו במוזיקה הישראלית - אז מי הם הכוכבים החדשים במוזיקה ומי הצליחו לרגש אותנו בענק? האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מצדה איש ימיני - נסיך שלי

המתמודדת האהובה והבלתי נשכחת, מצדה איש ימיני מסדרת הריאליטי ״אביב או אייל״, חוזרת אל הפלייליסט שלנו והפעם עם שיר חדש ועוצמתי מתמיד. 'נסיך שלי' הוא שיר יפה, ההגדרה לבלדת אהבה. דולב רם ופן חזות אחראיים למילותיו לעיבודו ולהפקתו. על הקליפ המרגש, אין לנו מילים שיכולות לתאר את התמוגגותנו ממנו. מדובר בשיר מסחרר מכל בחינה אפשרית.

 לסיכום: וואוו! ★★★★★

 
 
 
 

דיקלה - שבועיים

את השיר הבא, אנחנו ממליצים לכם להוסיף לפלייליסט וכמה שיותר מהר. הסינגל החדש של דיקלה ומרק קקון הוא שיר הפרידה המושלם והוא גם הדבר השונה ביותר שקיבלנו מהזמרת עד כה ולטובה. ממש דבש עם עוקץ. דיקלה מתארת פרידה נקייה מבן זוג בצורה קלילה וקצבית שמראה צד חדש בזמרת האהובה. בנוסף לכך, קטע הראפ של קקון מוסיף 'פלפל' לשיר ומתבל אותו, והתוצאה? נשאר לנו טעם של עוד...

לסיכום: כיף כיף כיף! ★★★★

 

נתן גושן - חזרי אליי

מדובר בסינגל מפתיע במיוחד, ולא רק בגלל הסינגל עצמו אלא גם הסיפור שמאחוריו. המעריצים והעוקבים האדוקים של גושן ברשתות החברתיות, זוכים לקבל מהזמר האהוב עליהם מדי פעם סקיצות לשירים חדשים - כך היה גם עם "חזרי אליי". בעקבות הביקוש הרב מצד הקהל ברשת, גושן החליט לשחרר את השיר באופן הרשמי כסינגל וזה בהחלט אחד מהדברים המצמררים והנעימים ששמענו לאחרונה. גושן יודע לנגן על הרגש ולפרוט לנו על הלב בחופשיות ובקלילות והפעם לחלוטין הוא עשה זאת שוב.

לסיכום: מעריצים את המעריצים על זה ★★★★★

 

שחר סאול - השחר העולה

הוא מסתמן כאחד מהכוכבים העולים בז'אנר ובצדק רב. שחר סאול הוא הדבר החם הבא. השיר החדש שלו, "השחר עולה" הוא ממתק כייפי שיצדיק את הטייטל המחייב, אך עם זאת - מדובר בשיר שאומנם נשמע די רגיל ולא מביא איתו איזו בשורה מיוחדת - לא משהו מחדש ולא משהו שלא שמענו קודם, אבל הקול והווייב החדש והמרענן שמביא איתו שחר עשו לנו נעים ולגמרי מסמנים אותו הלאה. עוד קצת וזה לגמרי שם!

לסיכום: השחר בהחלט עולה ★★★★

 

נועם קלינשטיין  - באשמתך

רשמית, כל משפחת קלינשטיין נמצאת בעולם המוזיקה. הבת הצעירה למשפחה ממשיכה את דרכם של רמי, ריטה ומשי קלינשטיין. גם אצל נועם מדובר בכשרון מוזיקלי מדהים, נקי וטהור - כזה שאף מזכיר לנו משהו מלאכי. אי אפשר להתבלבל וכששומעים את נועם ניתן לזהות כי היא ומשי גם זהות בקולן. "באשמתך", סינגל הבכורה של נועם הוא שיר פשוט אך לא בטוחים שהוא הבחירה הטבעית כסינגל בכורה שכן לדתענו יכולנו להבחין ביכולותיה של נועם אף יותר בשיר אחר, למעשה, השיר קצת הזכיר לנו את "מתי אתחיל את החיים" מסרט דיסני - "פלונטר" אותו דיבבה אחותה הגדולה, עם זאת - אי אשר להתעלם מהכשרון שקיים בערימות.

לסיכום: עתיד מזהיר, שיר בכורה קצת פחות ★★★

 

שווה האזנה

כאשר הגיע רועי סנדלר להופעתו של אייל גולן, לא ציפה לדבר הבא. במהלך ההופעה הגיע גולן אל הזמר הצעיר וביצע איתו ביחד את הדואט שבמקור בוצע על ידי גולן ומשה פרץ. כמובן שהביצוע היה מדהים ומהפנט! 

קטריקס החליט לשיר מהלב באולפן הקלטות וזה לגמרי ריגש אותנו! הכוכב שזה עתה יצא לדרך עצמאית לאחר שנים של חלק מצמד, מצליח להביא את עצמו בכל פעם מחדש - בדיוק כמו לפני מספר שנים כשעוד היה עצמאי וסוליסט כבר אז.

 
 

 

 

תגובות