סיכומוזיקלי: אלעד לוי וליהי בנין בשיר מיוחד לכבוד החתונה. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: אלעד לוי וליהי בנין בשיר מיוחד לכבוד החתונה

עוד שבוע הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, אספנו אותם ממש בשבילכם. והפעם: אלעד לוי וליהי בנין מתכוננים לחתונתם , זמרת חדשה בביצה בזכות עדן חסון, ופאר טסי שר על מוזיקה טובה

גם השבוע, אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו במוזיקה הישראלית - אז מי הם הכוכבים החדשים במוזיקה ומי הצליחו לרגש אותנו בענק? האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מור – " תקרא לי מאמי"

מור, רק בת 18 וכבר זכתה שהזמר, הכותב, והמלחין עדן חסון יכתוב לה שיר, הסיפור בניהם התחיל כאשר מור. העלתה קאברים של חסון ותייגה אותו, כמובן שחסון לא היה יכול להישאר אדיש לקולה וכתב והלחין לה את סינגל בכורה שמדבר על פרידה בין בני זוג, והיא רוצה שהם יחזרו ושתשמע את קולו שוב. השיר טוב, זורם וכיפי לשמוע. הוויב מאוד מזכיר את מה שאנו שומעים בתקופה האחרונה במוזיקה.

לסיכום: אהבנו מאוד ★★★★

 

אלעד לוי וליהי בנין – "Save the date"

אנחנו יודעים, שההכנות לחתונה של לוי ובנין קרובה מתמיד ולכן הם החליטו, להוציא שיר לפני שהם הופכים לחתן וכלה. מי שאחראי על חלק מהכתיבה והלחן הוא הזמר טליסמן,שגם כתב והלחין לזוג את השיר "לאבד שליטה".השיר הוא שמח וקופצני, כמדובר לאירוע חתונה. ובמהלך השיר יש תמונות וסרטונים מחיי הזוגיות של השניים.

לסיכום: מדהים ★★★★★

 

פאר טסי – "מוזיקה טובה"

הזמר פאר טסי, כמובן שממשיך להפתיע אותנו עם עוד שיר טוב, וקצבי שלו .השיר מדבר על חווית ילדות של פעם, אפילו המלך זוהר מוזכר בשיר, ושישי של כדורגל בשכונה. מה נגיד לכם שגם אנחנו מתגעגעים בזכות טסי לתקופות של פעם. 

לסיכום: התקף נוסטלגיה משובח ★★★★

 

שרית חדד- "לא אומרת לו כלום"

גם שרית חדד מצטרפת לסיכומוזיקלי שלנו,עם שירה החדש בשם "לא אומרת לו כלום". בתחילת הקליפ הוא מזכיר לנו את הפתיח של העונה הראשונה של "דני הוליווד".השיר הוא קצבי, מרקיד, וקצת חצוף. בנוסף הקליפ, מלווה בתלבושות צבעוניות. חדד ביצעה והגישה את השיר כמו שרק היא יודעת וגרמה לנו להנות ממנו.

לסיכום: מרקיד ★★★★

 
תגובות