להיט שקוף: מרגי משחרר סינגל וקליפ חדש מפריז . צילום: עידו ברזני

להיט שקוף: מרגי משחרר סינגל וקליפ חדש מפריז

אוי כמה חיכינו! לאחר שורה של להיטים מצליחים, משחרר הבוקר (א׳), יהונתן מרגי, להיט חדשני ושונה עם קליפ שצולם כולו בפריז שבצרפת - ״הכל שקוף״

לאחר ההצלחות של הסינגלים הקודמים שלו יהונתן מרגי משחרר סינגל נוסף, חדשני ושונה מקודמיו עם אווירה של חו"ל. מרגי שמנהל מערכת יחסים מתוקשרת עם כוכבת הפופ, נועה קירל, משלב את את הקריירה המוזיקלית עם שירותו בצה״ל ועם ליהוק נוסף בפסטיגל. ובכל זאת, הזמר הצעיר עדיין מוצא זמן להוציא סינגל נוסף, שאין לנו ספק שיתגלגל על כל לשון בישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

הסינגל החדש, שעונה לשם "הכל שקוף" יוצא לאחר ששלושת הסינגלים הקודמים שלו, "הזוג הזה", "תני לי רגע" ו"אני לא אני" זכו להצלחה רכה ואחרי שקטף פרסים מוזיקליים נחשקים בטקס נבחרי הנוער של "פרוגי" ("שיר השנה" - תני לי רגע, ו-"פריצת השנה במוזיקה"). מרגי כתב והלחין את השיר יחד עם שי פינטו ולגמרי אפשר להרגיש את השינוי מהסינגלים הקודמים, שכן הפעם ניתן לשמוע שההפקה המוזקלית נעה על הקו בין איפוק לבין התפוצצות מוזיקלית מרגשת שמביאה לנו את אווירה המרעננת של חו"ל.

 

את השיר מלווה קליפ מושקע שצולם בפריז ומספר על אהבה בלתי אפשרית בין אישה מסתורית שהופכת הכל לזהב ופוחדת לממש את אהבתה ובכך להפוך את מרגי לזהב. לא יודעים מה איתכם אבל לדעתנו יש מספיק זהב בשיר.

תגובות