טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של טיילור ובן זיני. צילום: יונתן סיקלאי

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של טיילור ובן זיני

כיום יש לנו זמרים רבים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון רחב של שירים שכתבו, יצרו וביצעו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש כאלו אשר נכנסו לנו ללב במיוחד. והפעם: חמשת השירים הטובים והאהובים ביותר של טיילור ובן זיני

הקריירה המצליחה של הצמד המוזיקלי והזוג האהוב התחילה בכלל בנפרד. בן זיני התחיל ככוכב רשת שהיה מעלה סרטונים עוד בתקופת שירותו הצבאי, בהמשך הוציא את הסינגל הראשון שלו ״עולם ורוד״ יחד עם ריקו והשיר הפך ללהיט נוער קייצי. טיילור התפרסמה בתכנית הריאלטי ״הבנים והבנות״ והפכה לדוגמנית וכוכבת רשת מצליחה בגיל צעיר. כיום, השניים הפכו לצמד מוזיקלי מצליח מאוד שכולל אלפי מעריצים ולוז הופעות עמוס במיוחד. הם הספיקו להוציא לא מעט להיטים - מתוכם בחרנו 5 שאהבנו במיוחד!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיי

נתחיל בסינגל הראשון שהוציאו השניים, השיר טיי שמספר בעצם על אהבה ממבט ראשון מצד הבחור ובהמשך גם מצד הבחורה. אין ספק שהשיר הפך להיות מדובר וזכה להצלחה רבה תוך זמן קצר. אווירת הקליפ הייתה כייפית והלוקיישנים התאימו לנושא, פזמון השיר היה מאוד קליט וממכר והוא בהחלט גרם לכולנו לזמזם אותו במהלך היום לאחר כל שמיעה מחדש. 

 

מיינימור

״מיינימור״ הוא בהחלט סינגל שהיה חייב להיות חלק מהרשימה הזו. הסינגל הכי מצליח של הזוג האהוב שגם זכה ליותר מ-13 מליון צפיות ביוטיוב. אומנם מדובר בשיר אהבה, בדומה לעוד סינגלים של בן זיני וטיילור אך גם הוא סופר קליט ובמיוחד  - ״את קוראת לי מי אמור זיני מיני מייני מור״. בנוסף לכך יש לציין כי הקליפ היה סופר מושקע, מקורי ויצירתי. בשלב הזה ההתקדמות של בן וטיי קפצה מדרגה.

 

דייט ראשון 

נמשיך עם השיר ״דייט ראשון״ שכלל את הנוסחה ה״זינית״ להצלחה ידועה מראש. אי אפשר להתווכח לגבי העובדה שהקליפים של הצמד אהובים והם באמת מקפידים שכל סינגל יכלול קליפ. הקליפ של ״דייט ראשון״ היה מצחיק במיוחד והשתתפותם של כוכבי הרשת שירלי לוי, צוות מנחוס וליאון שניידרובסקי רק הוסיפה לו. אנחנו עפנו על הסינגל הקצבי!

 

סטאנשוויה

הגענו לשיר הקצבי הנוסף שגם כן עושה לנו חשק לרקוד. טיילור ובן זיני שוב עשו את זה כמו שצריך, בסינגל שנתן לנו אווירה יפנית. בשיר הם אירחו את רון נשר ובקליפ המגניב והמושקע אירחו את שי חי ותני, החברים הטובים שלהם. גם כאן הצמד מוכיח לנו שהוא כאן כדי להשאר.

 

טיפוס רומנטי 

אנו סוגרים את הרשימה עם אחד מהשירים שיצאו לא מזמן והפך ללהיט יוטיוב גם הוא. את השיר ״טיפוס רומנטי״ טיילור ובן זיני הוציאו עם הזמר ליאור פרחי. השיר מדבר על הכנות לחתונה ובקליפ מככבים כחתן וכלה לא אחרים מכוכבי הרשת הנשואים הטריים - אלעד וליהי לוי.

 

 

תגובות