סיכומוזיקלי: כוכבי המירוץ למיליון בשיר חדש. צילום תמונה : גיא דניאלי

סיכומוזיקלי: כוכבי המירוץ למיליון בשיר חדש

שבוע של בחירות הגיע לסיומו ואיתו גם שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם: כוכבי המירוץ למיליון בשיר חדש ורון בוחניק משאיר אותנו ללא מילים

גם השבוע אספנו במיוחד בשבילכם את כל מה שיצא השבוע במוזיקה הישראלית, שימו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יונתן רוכמן- שוחד בישראל

אחרי שבוע בחירות לא פשוט ואף קשה שעבר עלינו, הזמר העולה יונתן רוכמן לקח את זה צעד קדימה בשירו החדש שיצא השבוע, "שוחד בישראל", אותו כתב והלחין, ומדבר בדיוק על הנושאים הקשורים לבחירות, בשילוב מוזיקה אלקטרונית שלגמרי נותנת לשיר את הנגיעה המיוחדת וזה ללא ספק משהו שעוד לא שמענו לפני כן.

לסיכום: מקורי מאוד. ★★★★

 

מאיה בוסקילה - אני רואה אותך

אחרי השנה המדהימה והמטורפת שעברה על מאיה בוסקילה, אחת הזמרות המוכשרות שיש לנו בעולם המוזיקה הישראלית, חוזרת אלינו בשיר חדש שיצא ממש השבוע, "אני רואה אותך", שכתב והלחין אייל דביר. השיר ממכר וכמו כל דבר שבוסקילה עושה, אפשר לשמוע שהיא נותנת את כל כולה ושרה ישר מתוך הנשמה שלה.

לסיכום: מדהימה. ★★★★

 

רון בוחניק- לב יפה

אם יש זמר שאנחנו פשוט יכולים להקשיב לו שוב ושוב זה ללא ספק רון בוחניק, אחרי מספר דואטים מוצלחים ביותר עם מיליוני צפיות, הזמר והיוצר המוכשר הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו, "לב יפה" אותו כתב ואף הלחין, ואנחנו פשוט לא יכולים להפסיק לשמוע מרוב שהוא כל כך יפה. השילוב של המוזיקה ביחד עם המילים הופכת את השיר למשהו שפשוט כיף לשמוע.

לסיכום: אין מילים. ★★★★★

 

 

התאומים ממן- מי אני

אתם בטח מכירים אותם מהעונה הנוכחית של המירוץ למיליון, אבל התאומים ממן הם הרבה הרבה מעבר לזה. השבוע הוכיחו לנו את זה בשיר החדש שלהם, "מי אני", שיר מרגש שלא יוצא לנו מהראש, ממכר וקליט בטירוף. אין לנו ספק שכמות הכישרון שיש לתאומים ממן היא עצומה ואדירה.

לסיכום: מרגשים מאוד. ★★★★★

 

פרויקט "חיים שלי" מארח את רומי אוזן- זמן

אם עוד לא שמעתם את השם רומי אוזן זה בדיוק הזמן. הזמרת המאוד מוכשרת לקחה חלק בפרויקט מדהים שנקרא "חיים שלי", פרויקט שהקימה אסתי צרויה רומשקנו לזכר בעלה, חיים ז"ל, שהייתה נשואה לו במשך כ-33 שנים עד שחיים נפטר מסרטן נדיר. הקול של רומי בשיר מיוחד בטירוף והרבה זמן כבר לא שמענו משהו כל כך יפה, עדין, אבל עם עומק ורגש.

לסיכום: וואו. ★★★★★

 
תגובות