Yalla Bye: קובי מרימי מרים בשיר קצבי ומפתיע . צילום: גיא זלצר

Yalla Bye: קובי מרימי מרים בשיר קצבי ומפתיע

כארבעה חודשים לאחר השתתפותו באירוויזיון ולאחר שחיכינו וחיכינו - קובי מרימי, סוף סוף משחרר סינגל ראשון. השיר, שעונה לשם "Yalla Bye", מפתיע בבמיוחד ושונה ממה ששעמנו עד עכשיו ממרימי. האם זה טוב או דווקא רע?

"Yalla Bye". כך קוראים לשירו הראשון של קובי מרימי, שייצג אותנו השנה באירוויזיון. הבוקר (חמישי), פותח מרימי את סוף השבוע עם הסינגל החדש, שהפתיע אותו בענק בו הוא מציג צד אחר שלו, שלא הכרנו עד היום. מרימי עצמו אחראי על המילים והלחן של השיר, עליו עבד ביחד עם גל ג׳ו כהן ואיל ישי. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, השיר "HOME" איתו ייצג אותנו מרימי באירוויזיון קיבל לא מעט תגובות - היו כאלה שטענו כי השיר אינו מתאים כדי לייצג עם שלם בתחרות. אך ברגע האמת, כשמרימי הופיע עם השיר בחצי הגמר ובגמר - עם שלם התרגש ביחד איתו. כעת, מספר חודשים לאחר תחרות האירוויזיון, הוא מוציא את "Yalla Bye", ששונה בצורה קיצונית ממה ששמענו ממרימי עד עכשיו הסינגל החדש הקסים אותנו במיוחד, אך בעיקר הפתיע. 

 

הסינגל הראשון של הזמר עם הקול הענק, כאמור מאוד שונה מהסגנון המוזיקלי לו היינו רגילים ממרימי עד כה. מדובר בשיר עם קצבי במיוחד, שלגמרי מרים את האווירה. הקול הוורסטילי של מרימי משתלב בצורה מעולה עם הסגנון הצזרחי-קצבי ויוצר חיבור שפושט כיף לשמוע. השיר קליט ולא יוצא מהראש, עד שאפילו גרם לנו לחשוב שאם הוא היה מייצג אותנו באירוויזיון עם השיר הזה, הסיכויים שלנו לזכות היו עולים בהחלט. 

לסיכום - מרימי, הפעם הרמת, ובגדול! ויאללה, ביי, הלכנו להוסיף את השיר לפלייליסט! 

תגיות
תגובות