סיכומוזיקלי: עומר אדם וישי ריבו בשיתוף פעולה. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: עומר אדם וישי ריבו בשיתוף פעולה

רגע לפני שחוגגים את החגים, שמתחילים שנה חדשה ושיוצאים לחופש, אספנו לכם את כל מה שקרה השבוע במוזיקה הישראלית: מלואי עלי, אייל גולן ועד עומר אדם

 לקראת ראש השנה, ממש יומיים לפני החג המיוחד הזה - אספנו בשבילכם את השירים הכי יפים שיצאו במהלך השבוע. צפו ושתהיה לכם שנה מתוקה כמוכם

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לואי עלי - חקיני

הכוכב העולה והמוכשר, לואי עלי, שיחרר השבוע את הסינגל החדש שלו, ומה יש לנו להגיד עליו? עוד להיט מעולה וממכר. שילוב מטורף (וראשון שלו) בין עברית לערבית עם מוזיקה קצבית וממכרת שגורמת לכולנו לרצות לשמוע את השיר שוב ושוב. אם תשאלו אותנו - זו לגמרי שנת הפריצה שלו!

לסיכום: וואי וואי וואי ★★★★★

 

אייל גולן - עושה עם העיניים 

השבוע גולן הוציא את שירו החדש, "עושה עם העיניים" שכתבו והלחינו אבי אוחיון ודודי בר דוד. הקול הייחודי של גולן הוא משהו שאין לאף זמר אחר, וזה גם מה שנותן לכל שיר שלו את הנגיעה המיוחדת שלו, וכך בדיוק גם בשיר הזה שיוצא בתזמון מדוייק עם הכרזת מצעדים שונים על גולן כזמר העשור.

לסיכום: אחד ויחיד ★★★★

 

תומר יוסף - אף אחד 

תומר יוסף הוא פשוט אחד מהאמנים הכי יצירתייים, מוכשרים ומקוריים שאנחנו מכירים. השבוע הוכיח את זה בשירו החדש, "אף אחד", אותו כתב והלחין בעצמו. שיר מסוג אחר, משהו שעוד לא שמענו בשום מקום אחר וזה גם עושה את כל היופי שבדבר. שילוב מדהים של מוזיקה קיצבית ומעולה עם מילים מדוייקות.

לסיכום: דבר כזה עוד לא ראינו ★★★★

 

אמני ישראל - ותן חלקנו

פרוייקט "ותן חלקנו" ביוזמת היוצר והמוזיקאי אבי אוחיון והזמר רותם כהן, איחדו את מיטב האמנים המקומיים לשיר יהודי מרגש במיוחד המתאים לימי תשרי, לסליחות ולאמונה. בשיר משתתפים: אייל גולן, איתי לוי, אליעד, בניה ברבי, דוד דאור, דודי בר דוד, הראל סקעת, טליסמן, יואב יצחק, ישי ריבו, ישי לוי, מאור אדרי, מאור תיתון, משה פרץ, נתן גושן, עדן חסון, עדן מאירי, עידן יניב, פאר טסי, קובי אפללו, קובי פרץ, רותם כהן, רמי קליינשטיין ושלומי שבת. מדובר בשיר מרגש והחיבור בין הסופרגרופ הגברי הזה עם הקולות הענקיים שחולקו במדוייק לאורך הסינגל כולו, ההגשה של כל אחד הייתה פשוט נהדרת - כל אלו הצליחו לגרום לנו להתחבר ולהכנס לתוך השיר, להקשיב היטב למילותיו ואפילו לקבל צמרמורת מהתרגשות. אפשר להגיד שזה מעין "שבט אחים ואחיות" הגרסה הדתית והאמת? שאהבנו!

לסיכום: לא הפסקנו להתרגש ★★★★★

 

חיים איפרגן - היה לנו טוב

חיים איפרגן הוא יוצר מוכשר עם קול עוצמתי ועמוק, הוציא השבוע את שירו החדש, "היה לנו טוב", שכתב יחד עם דניאל שמינוב והלחין בועז פרג'י. השיר הוא מבין הממכרים ששמענו לאחרונה, עכשווי ומהפנט. פשוט אפשר לשמוע בקולו של איפרגן שהוא שר ישר מתוך הנשמה שלו ונותן את כל כולו, וזה בדיוק מה שהופך את השיר לכל כך שלו.

לסיכום: מהפנט ★★★★★

 
 

שווה האזנה

לקראת "פסטיבל התמר" בסוכות, עומר אדם וישי ריבו נפגשו לחזרות לקראת המופע בו ישתפו לראשונה פעולה בצורה מסקרנת במיוחד על הבמה עם שני שירים. אתמול (ה') נחשפה הצצה לביצוע המשותף שלהם ללהיט של ריבו "הלב שלי" והתוצאה פשוט קסומה.

 

השבוע עדן מאירי הגיע אל אולפן גלגלצ וביצע קאבר לאחד מהשירים הבולטים של השנה האחרונה - "ממה את מפחדת" (אייל גולן ובניה ברבי) והוא לגמרי הפך אותו לשלו. הקול המיוחד של עדן שכבר אחראי לשני להיטים של תשע"ט הופכים את הביצוע הזה לגדול אף יותר.

 

 

 

תגובות