טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שלמה ארצי. צילום מהקליפ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שלמה ארצי

כיום יש לנו זמרים רבים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון רחב של שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש כאלו אשר נכנסו לנו ללב במיוחד. והפעם: חמשת השירים הטובים והאהובים ביותר של שלמה ארצי

שלמה ארצי הוא אחד המוזיקאים היותר מוערכים בישראל. כבר חמישה עשורים שארצי עוסק בתחום המוזיקה, ומאז שהתחיל הוא לא עוצר לרגע. את כל השירים כתב, הלחין וכמובן ביצע ארצי בעצמו. זה היה קשה, אך בחרנו לכם את חמשת השירים הטובים ביותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תגידי

השיר שפותח לנו את הרשימה הוא אחד משירי האהבה היותר יפים שיצא לנו לשמוע אי פעם. השיר מבטא עצב, ובנוסף, אהבה שהיא חד צדדית. אנחנו חושבים שכל אחד יכול להתחבר לשיר הזה מהזווית האישית שלו.

 

 

ירח

עוד שיר אהבה מופלא שיצר הזמר הוא "ירח". שיר זה הוא השיר הראשון מתוך אלבומו של ארצי, הנקרא גם הוא "ירח", שיצא בשנת 1992. אלבום זה ביסס את מעמדו של ארצי כאחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל. השיר מהמם, מרגש ורומנטי במיוחד!

 

 

תתארו לכם

השיר "תתארו לכם" קורא לכל מי שמאזין לו לדמיין לעצמו עולם טוב בלי דאגות, בלי חששות. זהו שיר מאוד אופטימי שתמיד ברגעים קצת קשים נחמד להקשיב לו ולהתעודד.

 

 

מלך העולם

את השיר "מלך העולם" מקדיש ארצי לאמא שלו. השיר הוא גרסה ישראלית לשיר "When You Are A King". השיר מספר על אמא שבעיניה הבן שלה הוא מלך העולם, והוא יכול לקום ולהיות כל מה שבא לו לראש, כל מה שהוא בוחר. שיר עם מסר מהמם, אשר בא להביע את האמונה הגדולה ואת האהבה הרבה בין האמא לבנה.

 

לא הפסקתי לחפש אותך

לסיום, את הרשימה שלנו סוגר שיתוף הפעולה המדהים שיצא לפני כשנתיים של שלמה ארצי ועומר אדם, בשם "לא הפסקתי לחפש אותך". השילוב בין ארצי לאדם יוצר שיר שפשוט כיף להקשיב לו, ואין ספק שהיינו רוצים לשמוע אותם בעוד סינגלים משותפים.

 

 

 

תגובות