תעקבו אחריה: כוכבת "דאנסטורי" בסינגל בכורה. ערן וייצמן

תעקבו אחריה: כוכבת "דאנסטורי" בסינגל בכורה

לאחר שהתמודדה בריאליטי "רק רוצים לרקוד" וכיכבה בסדרה "דאנסטורי", יסמין גנדיס או בקיצור -ג'אס, משיקה קריירה מוזיקלית ומשחררת סינגל ראשון שיגרום לכולכם לקום מהספה ולהתחיל לרקוד

יסמין גנדיס שפרצה לתודעה שלנו כשהתמודדה בתכנית "רק רוצים לרקוד" וכיכבה בסדרה "דאנסטורי", שם גילמה את דמותה של אביב, מוכיחה לנו הבוקר (א') שחוץ מלרקוד ולשחק, היא גם לגמרי יודעת לשיר. האם מדובר בכוכבת הבאה של ישראל?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

את הסינגל הראשון של ג'אס, שעונה לשם "Follow Me", כתבה והלחינה היא עצמה יחד עם בן זוגה, ליאור הולידיי קוגן. בשיר משלבת הזמרת עברית וספרדית, שפה שהיא למדה כבר מגיל צעיר מאוד. הוא משדר קלילות ובא בעיקר לעשות אווירה שמחה וכיפית. כמובן שאת קריירת שהשירה שלה היא לא משיקה רק בסינגל, אלא גם בקליפ שמתלווה אליו, בו היא מפגינה את כישרון הריקוד יוצא הדופן שלה. 

ג'אס מספרת כי עד כה הייתה רק בצילם של כל הזמרים הגדולים כאשר כיכבה בקליפים שלהם, ועכשיו הגיע הזמן שהיא תפרוץ בעצמה. אנחנו לגמרי מסכימים איתה ובטוחים שקדמת הבמה היא המקום שלה! גילוי נאות, התמכרנו לשיר מהשניה הראשונה ששמענו אותו ואנחנו פשוט לא יכולים להפסיק לשמוע, וגם ללא ספק בטוחים שמכאן אפשר רק לעלות. בקיצור, גא'ס, תזכרו את השם, אנחנו חושבים שנשמע אותו עוד הרבה.

תגובות