אם תשכחי אותי: מה הקשר בין עידן עמדי ליגאל בשן ז"ל?. אביב לוסקי

אם תשכחי אותי: מה הקשר בין עידן עמדי ליגאל בשן ז"ל?

עידן עמדי, משחרר היום (ב׳) חידוש לשיר ״סיון״, אשר היינו שיר מקורי של יגאל בשן ז"ל. אם תהיתם למה דווקא היום, אז מפני שהשיר הוא חלק מפרויקט, לזכרו של יגאל שנה במליאת שנה למותו

עוד לא האמנו, שככה עברה שנה ממותו הטראגי של הזמר יגאל בשן ז"ל, אשר אחראי להרבה להיטי נכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית. כמחווה לשנה למליאת מותו - שלל אמני הארץ הצטרפו לפרוייקט, שנקרא ״אם הייתי שר לך״ מטעם רשת גימל וארומה מיוזיק, שבו הם עושים קאברים שונים לשיריו השונים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בין היתר, במחווה להנצחת זיכרו של בשן - משתתפים עוד אמנים גדולים, כמו איתי לוי, נועה קירל, שלומי שבת, יובל דיין ועוד. כעת, תורו של עידן עמדי, שמשחרר חידוש לשיר המוכר "סיוון", בציון שנה למותו של הזמר שנשאר ויישאר האהוב עלינו מכל.  

 

הקליפ נפתח, כשרואים את יגאל בשן ז״ל. בציטוט ״דברים בעלי ערך, הזמן יודע להגיד אם הם בעלי ערך ואם יש להם ערך נצחי״. כל כך הרבה עומק וגעגועים. לאחר מכן, מתחילה מנגינת הגיטרה והמנדולינות. עמדי מתחיל לשיר, ואין יותר מתאים מעמדי לשיר הזה. הקול שלו מאוד נוגע ומרגש שגורם לנו לצמרמורת בכל חלקי הגוף. בנוסף, מראים בקליפ פלאשבקים של סרטוני וידיאו, מימים טובים יותר של בשן, יחד עם חברו הטוב עוזי חיטמן ז״ל שגם גדלנו על הרבה משיריו.

אהבנו את המחווה המרגשת. שאפו לעמלים בפרוייקט המדהים והלא מובן מאליו הזה. תמיד כיף להיזכר בנוסטלגיות אהובות. 

 



תגובות