עוד להיט: שיר חדש לדולי ופן עם רותם כהן ובית הבובות. מור צידון

עוד להיט: שיר חדש לדולי ופן עם רותם כהן ובית הבובות

לפני שאנחנו נפרדים מהעשור הנוכחי - אנחנו מסיימים אותו עם שיתוף פעולה נהדר של מוזיקאים מוכשרים, שמתקבצים יחד ללהיט מוזיקלי אחד. הפרויקט של דולב רם ופן חזות זוכה להצלחה רבה ואחרי שני להיטים גדולים, הם משחררים הבוקר (ג') שיר נוסף עם שלושה אמנים גדולים במיוחד!

לאחר ההצלחה המרובה לה זכו הלהיטים "מאושרים" של לירן דנינו ונועה קירל ו"אח שלי מתחתן" של מוש בן ארי, שיצאו תחת הפרויקט החדש של צמד המפיקים - דולב רם ופן חזות - כעת מגיע שיר נוסף. הצמד, דולי ופן, אחראים ללא מעט מלהיטי ישראל, משחררים היום (ג'), סינגל נוסף, שעונה לשם "תרוצי אליו", בו הם משתפים פעולה עם רותם כהן ובית הבובות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש יוצא גם הוא במסגרת הפרויקט החדש שלהם בו הם משתפים פעולה עם אמנים מוכרים. רם וחזות הם אלו שכתבו והלחינו את השיר, רק שלכתיבה הצטרף אליהם גם טל קסטיאל. השיר מדבר על בחור ששר לבחורה ומסביר לה על הסכנות הטמונות באהבה. בהתחלה, המנגינה שקטה ועדינה. אבל לאט לאט, הקצב מתגבר וסוחף את המאזינים אל תוך השיר.

 

אנחנו מאוד נהננו להאזין לשיר המדהים הזה ובטוחים שהוא עוד יתנגן אצלנו הרבה בפלייליסט. שילוב כשרונתיהם של כל הגברים יחדיו מנצח ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לפרויקט הבא של דולי ופן.  

 

תגובות