חג האורים: כל השירים שקוראים להם "אור". ערן לוי, אינסטגרם

חג האורים: כל השירים שקוראים להם "אור"

אנחנו בעיצומו של חג החנוכה, וממש היום בערב נדליק את הנר הרביעי בחנוכייה. כידוע, לחנוכה יש שם נוסף - והוא חג האורים. לשם כך, אספנו לכם את כל הלהיטים הגדולים שמוזכרת בהם המילה "אור". החל מ"אור" של אליעד נחום, דרך החידוש של עומר אדם, ועד הסינגל החדש, שיצא אמש (ג') לטיילור ובן זיני - "אור"

 היום (ד') בערב נדליק את נר רביעי של חנוכה, ולשם כך, אספנו לכם את כל השירים שקוראים להם "אור" לכתבה אחת! חג אורים שמח!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אור - אליעד נחום 

נתחיל את מגזין החנוכה שלנו עם סינגל של לא אחר מהזמר האהוב במדינתנו - אליעד נחום! כידוע, יש לו את הסינגל "אור" אשר הפך ללהיט ענק בישראל. שיר מדהים, שבתוך 4 שנים צבר מעל ל-22 מיליון צפיות! הישג מרשים ביותר, ובגלל שאנחנו כל כך אוהבים את נחום, לא יכולנו שלא להתחיל איתו את הכתבה. 

 

אור - טיילור ובן זיני 

רק אתמול (ג') שיחרר הצמד והזוג - בן וטיי, סינגל חדש, ממש בעיצומו של חג החנוכה. מנחשים איך קוראים לשיר? "אור", כמובן! אנחנו מרגישים שמסתמן פה להיט חדש, וחייבים להודות שהעיתוי והטיימינג של הוצאת השיר - מעולה. 

 

לעולם בעקבות השמש - חידוש של עומר אדם

אם שכחתם, אז הפזמון של השיר הוא - 'לעולם בעקבות השמש, לעולם בעקבות האור...'. גם הסינגל המקורי של "לעולם בעקבות השמש" וגם החידוש של עומר אדם - שניהם הפכו ללהיטים גדולים וצברו הצלחה מרשימה. החידוש של הזמר צבר כמעט שני מיליון צפיות, והמקורי, של הזמרת שרי, זכה במקום החמישי בפסטיבל הזמר, ואף היה מיועד להשתתף באירוויזיון. 

 

אור גדול - אמיר דדון 

להיט ענק ונוסטלגי שיצא לפני כעשור, בדיוק, הוא של הזמר האגדי - אמיר דדון. "אור גדול" הוא בין השירים הטובים והמרשימים שיצאו בעשר השנים האחרונות, וזו אחת מהסיבות שהיינו חייבים להכניס גם אותו לכתבה. סיבה נוספת היא שבעוד 7 ימים בדיוק, אנחנו מחליפים קידומת, מתחילים עשור חדש ונכנסים לשנת 2020, ו"אור גדול" הוא לגמרי בין השירים הטובים בעשור שעבר. 

 

אור החיים - בניה ברבי ועומר ברבי 

לפני כארבעה חודשים בדיוק, הוציאו בניה ברבי ועומר ברבי את השיר המרגש, המצמרר והמעצים - "אור החיים". אחד השירים המצמררים ששמענו בחודשים האחרונים. מדבר על הקירבה להקב"ה, על ההיענות שלו לתפליתנו, ועל כך שהחיים מלאים באור, גם כשיש גלים סוערים. מישהו יודע איך מפסיקים התמכרות לשיר?

 

אור החיים - ישי ריבו 

עוד שיר מעצים ומרגש, שגם הוא נכתב לבורא עולם, וגם לו קוראים "אור החיים" הוא של ישי ריבו. רק שהוא יצא לפני כשלוש שנים. גם שיר זה גרם לנו לצמרמורת ענקית, רק שריבו התמקד יותר בשיר אהבה לתורה. שיר זה הוא חלק מאלבומו השני "פחד גבהים", וכבר שלוש שנים שאנחנו מכורים אליו. 

 

אור - שושנה דמארי 

נסיים את כתבת החנוכה שלנו, עם להיט נוטלגי וישן של הזמרת שושנה דמארי, אשר גם לו קוראים "אור". הוא התמודד למצעדי הפזמונים השבועיים של רשת ג'. נזכיר, כי נעמי שמר גם כתבה וגם הלחינה את השיר. 

 
תגובות