מקפיץ ומהנה: אליעד בסיבוב הופעות שעושה חשק לעוד. צילום: ליאל דנינו

מקפיץ ומהנה: אליעד בסיבוב הופעות שעושה חשק לעוד

אליעד החל בסיבוב הופעות לחורף הקרוב, ולאחר כמה הופעות גם אנחנו הגענו לאחת מהופעותיו שהתרחשה אמש (ה') בזאפה תל אביב. מה חשבנו על ההופעה והאם סיבוב ההופעות הזה מוצלח כמו קודמיו? ביקורת

אליעד פתח את סיבוב הופעות החורף שלו אמש (יום ה') בהופעת צהריים בזאפה תל אביב וסיפק הופעה מגוונת שכללה את כל הלהיטים בשילוב לא מעט פלירטוטים עם הקהל.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את המופע פתח הזמר עם הלהיט "מיאמי" לאחר מכן איחל חג שמח והודה לקהל שהגיע למרות הגשמים והסופות ושאל, "אתם רוצים מופע שקט וקליל או הופעה מקפיצה?" האולם, שהיה די מלא לא נשאר אדיש וקם על הרגליים. ממשיך הלאה לשיר הבא ולאחר מכן מבקש מהקהל להדליק פלאשים, ומתחיל את אחד הלהיטים הגדולים שלו "אור". כאן כבר נראה שהקהל נכנס לאווירה ואז שר נחום את "איזה עולם" של טיפקס הלוא הוא שיר הפתיחה של הסדרה שהפכה אותו לכוכב - "שמש". 

יחד עם פרגון קטן ללהקה שלו מבצע את השיר שכתב והלחין יחד עם בניה ברבי - "מישהו איתי כאן" בביצוע נוגע והמשיך לשיר "שמיים" בעוד נאמבר שנזכור מההופעה הזאת. לאחר מכן הדליק חנוכייה ויחד עם הקהל שר "מעוז צור". הזמר המשיך הלאה ושר את "סוף השבוע" ו"נוסע" - שני להיטים רגועים שתמיד מרגשים וגורמים לקהל להצטרף בקול ב' חרישי ומאחד. לאחר מכן המשיך לדבר עם הקהל ואמר שזה מרגש אותו מאוד לראות משפחות שלמות שמגיעות לראות אותו מופיע ושמגיעים אנשים מכל הגילאים - מגיל 3 ועד כמעט גיל 70. המשך ההופעה היה עם השיר "רוחות" והשיר "זמן".

© ליאל דנינו

כשנראה שהקהל כמעט בשיא האנרגיות אליעד מבצע את אחד הלהיטים הגדולים של התקופה "מסע" בביצוע מקפיץ ומהנה שלא מותיר מקום לספק - הזמר בהחלט פרפורמר מצויין ולא סתם כמעט כל שיר שלא הופך לטירוף. את השיר הבא הקדיש לישראל מאיר שהתפרסם לאחרונה בתוכנית "עובדה" לאחר שהוברח לישראל מתוך הכת האכזרית "כת לב טהור", השיר הוא "תמיד חלמתי" ("שיר השנה" של גלשי פרוגי ב-2017) שיר שחיזק את ישראל בימים הקשים שלו בתוך הכת. לאחר הביצוע המרגש מסיים אליעד את ההופעה מודה לקהל ומאחל חג שמח.

© ליאל דנינו

לסיכום ניתן להגיד שאליעד הוא בהחלט זמר משובח ופרפורמר מצויין והוא ידע להחזיק את הקהל אנרגטי למשך כל אורך ההופעה. בין היתר בין הבדיחות והדיבור עם הקהל בין שיר לשיר. בהחלט יצאנו מההופעה מרוצים ומסופקים - בהחלט מה שהיינו צריכים לחורף ובכלל.

© ליאל דנינו

 

 

תגובות