צופים לו הצלחה: יהונתן בן סימון בדרך לתהילה עם שיר חדש. צילום: אריאל שלג

צופים לו הצלחה: יהונתן בן סימון בדרך לתהילה עם שיר חדש

יהונתן בן סימון, שאחראי על מילות השיר "לך עם האמת שלך" של עדן מאירי - משחרר ברגעים אילו את הסינגל השלישי שלו - "שרפתי", שגם כתב בעצמו. מה חשבנו עליו?

לאחר ההצלחה של סינגל הבכורה שלו "לא הייתי מספר לך", והסינגל השני - "לא מחפש תשובות", הגיע הזמן לסינגל שלישי. הזמר החדש בתעשייה המקומית, יהונתן בן סימון, שגם עומד מאחורי השיר של עדן מאירי - "לך עם האמת שלך", משחרר כעת שיר חדש העונה לשם "שרפתי". אנחנו תפסנו אותו לראיון קצר בו דיבר על משמעות השיר, העבודה הקשה על השיר, והציפיות ממנו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בעבר ערכנו ראיון עם בן סימון בו הוא דיבר על העבודה מאחורי הקלעים, אך כעת, הוא מחליט להיות ב'קדמת הבמה' ובמרכז העניינים. הזמר, אשר מאמין מאוד בהקב"ה, בצורה מעוררת השראה - כתב את "שרפתי" בעצמו, והוא מספר לנו על משמעות השיר עבורו כי "השיר מדבר על סיפור אישי שלי מול בורא עולם ומסלול החיים שלי. 'שרפתי רק שרפתי ואיך עוד האמנת בי?!' - הכוונה היא שלמרות שטעיתי בחיים המון - הקב"ה תמיד מאמין בי. אני חושב שכל אחד יכול לקחת את זה למקום האישי שלו, למסלול שלו. יש בשיר המון המון משמעות בין השורות - גם אהבה וגם ניסיונות, ובעיקר תקווה גדולה. מעניין אותי לאן אנשים יקחו את זה בפרשנות האישית שלהם".

יהונתן בן סימון
יהונתן בן סימון © צילום מסך מהאינסטגרם

על הלחן אחראי אלנתן שלום (שהלחין גם את "אמא אם הייתי" של חנן בן ארי), ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי אחראי לא אחר ממתן דרור. מספר לנו על כך ועל העבודה הקשה על השיר ואומר: "הגעתי לאלנתן דרך האינסטגרם. מאוד אהבתי את העבודה שהוא עושה. סיפרתי לו שיש לי טקסט שאני מאוד מאוד מחובר אליו, והוא נכתב עם מנגינה בראש, אבל אני פשוט לא מצליח לשחזר אותה! נפגשנו אצלו באולפן וזה פשוט קרה! אלנתן זרק בשיר הזה כל כך הרבה רגישות ונשמה גדולה. הוא מוזיקאי מחונן וחבר יקר לליבי". 

 

עוד ממשיך ומספר, הפעם על העיבוד וההפקה כי "אחר כך הגענו למתן דרור עם סקיצה בסיסית של השיר. מתן הוא כבר משפחה, בחור רגיש ופשוט גאון! הוא נתן לשיר את המעטפת הכי מדוייקת שיכולתי לדמיין. אני לגמרי אסיר תודה להקב״ה על כל האנשים המיוחדים שהולכים איתי את הדרך הזו". 

בנוסף לאנשי המקצוע שעמלו על השיר, הקליפ, ההפקה והצילום, עומדת שם גם מישהי מיוחדת, בשם מורן דוד. דוד היא מלחינה וכותבת שירים (גם היא לקחה חלק בכתיבת והלחנת השיר "לך עם האמת שלך"), והיא מלווה את הזמר הצעיר בשנה האחרונה. יוצרת השירים, תמיד האמינה ודחפה את בן סימון, והוא, כהוקרה, מודה לה על כך מאוד. 

"אני מקווה שבעזרת ה' אזכה לגעת בכמה שיותר לבבות, שאזכה לפזר פה קצת מהאמת שלנו. מקווה גם שאזכה להמשכיות, לרגש ולהתרגש. ובעיקר לעשות מוזיקה ולחיות חיים פשוטים בלי ההבל שמסביב", משתף אותנו בן סימון בציפיות מהשיר ובשאיפות האישיות שלו. 

"שאזכה לחיות חיים פשוטים, בלי כל ההבל שמסביב". יהונתן בן סימון © צילום מסך מהאינסטגרם

אנו צופים לזמר הצעיר, שהחליט לעבור לקדמת הבמה בשנה האחרונה הצלחה גדולה בהמשך הדרך, ואין ספק שהוא השם החם הבא בתעשיית הבידור!

 

תגובות