קוואבנגה: קווין רובין ועדן מאירי משתפים פעולה. צילום מסך מהקליפ

קוואבנגה: קווין רובין ועדן מאירי משתפים פעולה

מה קורה כשמאחדים שני נינג'ות? יוצא שיר מעצים ומקפיץ במיוחד. שני הכוכבים הגדולים קווין רובין ועדן מאירי, חברו לשיתוף םעולה מוזיקלי והיום (ג') הם משחררים את השיר שלהם "נינג'ה", שמלווה בקליפ מושקע במיוחד. צפו

לא בטוח אם זה לכבוד סיום השנה האזרחית ובכלל סיום העשור, אבל קווין רובין ועדן מאירי משחררים היום (ג') שיר חדש בתזמון נהדר וחגיגי במיוחד. שני הכוכבים חברו יחד לשיתוף פעולה מוזיקלי, במסגרת "נינג'ה ילדים ישראל" של ערוץ הילדים (לצופי פרטנר tv ובסלקום tv), והוא למעשה ילווה את התכנית מעכשיו ועד הגמר החגיגי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש, שאיך לא, נקרא "נינג'ה"' נכתב והולחן על ידי יוני חרל"פ ואביחי נפתלי, והוא מלווה בקליפ צבעוני ומשעשע במיוחד שעוסק בנינג'ות אמיתיות ובו מככב גם אוראל צברי בתור נזיר. "נינג'ה" מביא עמו מסרים של העצמה אישית, אמונה בעצמך, השגת יעדים ומטרות, התגברות על קשים ומכשולים ושבעצם בכל ילד וילדה יש נינג'ה.

 

אומנם קווין פרץ לחיינו ככוב רשת, אבל מאז הוא הספיק להתברג גם בתעשיית המשחק ואף מככב בימים אלו על בימת הפסטיגל. זהו כמובן לא שיתוף הפעולה הראשון של קווין עם מוזיקאים. רק השנה הוא הספיק לשתף פעולה עם שימי תבורי ("שישי הפוך") ואנג'ל ברנס ("שים פס").



תגובות