"איך אפשר לנהל אמנים כשאתה זמר בעצמך?". צילום: alex and david

"איך אפשר לנהל אמנים כשאתה זמר בעצמך?"

עדן כהן, מנהל אמנים וזמר בעצמו, שיחרר היום (ג') את הסינגל החדש שלו "תעז" שמופנה במסר ברור כלפי בני הנוער של היום. איך משלבים בין ניהול אמנים ליצירת מוזיקה, האם ישנה התנגשות בין השניים, ואיך לירז נומדר וניב סולטן קשורות אליו?

הוא עובד בניהול וייצוג אמנים, מלבד זה, הוא כבר מעל לעשור מתעסק גם במוזיקה וזמר ויוצר בעצמו. תכירו את עדן כהן, שלאחר חמישה סינגלים (שבאחד מהם כיכבה גם לירז נומדר, האקסית של קטריקס) - הוא מוציא היום (ג') סינגל חדש בשם "תעז", שמופנה הישר לבני הנוער עם מסר ברור. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"מתוך שמו של השיר - 'תעז' אפשר להבין על מה הוא בדיוק מדבר. אני חושב שקורה לפעמים שהנוער של היום פוחד לנסות ולהתנסות בדברים חדשים, ולכן בשיר אני אומר ופונה אליהם בצורה ברורה - 'תעזו, מה כבר יכול להיות'. בני הנווער של היום ממש מסתגרים בפני עצמם, וזה ממש כואב לראות את המצב הזה - אז החלטתי ליצור שיר כדי להגיד שלא יפחדו ממה שיחשבו עליהם, או ממה יגידו - ושאם הם יאמינו בעצמם - הם יצליחו. אני רוצה להעביר להם כוח דרך השיר הזה", עוד מוסיף לנו כהן בנוגע לעבודה על השיר כי "העבודה הייתה ארוכה ולא פשוטה בכלל. מכיוון שהיה חשוב לי מאוד שאצליח להעביר מסר חד וקולע, עבדנו עליו במשך שנה וחצי! החוויה הייתה מדהימה, על אף העבודה המרובה שהשקעתי בשיר הזה. היו קשיים בדרך, המון. השיר הזה כמעט נכנס למגירה. אני יכול להוציא אלבום שלם מכל השירים שיושבים לי במגירה. כמובן שאין כמו לעשות את הדבר שאתה הכי אוהב - אז זה הכי מספק בעולם. אני באמת מצפה שהשיר יצליח לחזק כמה שיותר אנשים, שיעודד כמה שיותר אנשים, ייתן מוטיבציה ויעשה להם שמחה ענקית בלב".

 

כאמור, הזמר משתייך לכל עולם המוזיקה כבר מעל לעשור, בנוסף להיותו מנהל אמנים, ועל כך הוא אומר לנו כי "התחלתי להופיע מגיל 10 כשהשתלבתי בלהקת אירועים. לאחר מכן עברתי לפרחי ירושלים ובגיל 17 התחלתי לשחרר סינגלים. הקמתי אולפן משלי והתחלתי לעבד, להלחין ולכתוב שירים. אז לאחר שאני כבר מעל לעשור בתוך תעשיית המוזיקה המקומית - עכשיו הגיע הזמן להוציא את זה החוצה ולעזור לאמנים נוספים שלא מכירים את הדרך. תעשיית המוזיקה היא התעשייה הקשה ביותר לדעתי, ולכן אני שמח להיות פה ולעזור לאמנים שבתחילת דרכם ובכך לנתב להם את הדרך הטובה ביותר להצלחה בתוך התעשייה הזו, שיכולה להיות כל כך קשה לפעמים. תעשיית המוזיקה אוכלת אנשים. יש המון זמרים שרוצים שאנהל אותם, אבל אני לא בוחר בכל אחד. דרך הניסיון שלי אני מכוון אותם איך לפעול, למי להתחבר ולמי לא, מלמד אותם איך לעשות את זה ובעיקר מלווה אותם בדרכם בתוך העולם הזה. אני יכול להגיד שהעבודה הזו לא קלה".

עדן כהן - תו הכוכב
עדן כהן - תו הכוכב © צילום: alex and david

על השאיפות והמטרה העיקרית והחשובה ביותר שניצבת מול עיניו הוא אומר כי "החלום שלי הוא לשמח ולעודד כמה שיותר אנשים עם המוזיקה שלי. בעוד 10 שנים מהיום אני רואה את עצמי על הבמות הכי גדולות פה בארץ". אנחנו אהבנו את השיר, את העבודה הקשה, ואת העובדה שהוא משלב בין שני מקצועות, שמצד אחד כל כך דומים ומהצד השני כל כך שונים. מאחלים בהצלחה בהמשך הדרך, ומאחלים שעוד מהשירים הבאים של הזמר יכנסו אל הפלייליסט שלנו! אגב, אנחנו גילינו שניב סולטן והוא משפחה. אולי עוד נראה אותה משתתפת באחד הקליפים שלו?! אל תשכחו מי הציעו את הרעיון ראשונים!

 

 

תגובות