קפה אצל ברטה: איתי לוי מבצע יגאל בשן. צילום מסך מהקליפ

קפה אצל ברטה: איתי לוי מבצע יגאל בשן

לאחר נועה קירל ועידן עמדי - איתי לוי מבצע את "קפה אצל ברטה" אחד מהשירים הבולטים של יגאל בשן, בעיבוד והפקה מוזיקלית של גיא ויהל מתוך הפרויקט המצליח "אם הייתי שר לך - שרים יגאל בשן" לזכרו של הזמר

לפני טיפה יותר משנה, נפרדנו מאחד האמנים הבולטים והאהובים בישראל, יגאל בשן ז"ל. כחלק מהנצחתו של בשן, התגייסו מיטב המוזיקאים הישראלים כדי להקליט גרסאות כיסוי משלהם לשיריו של בשן, בינהם נועה קירל, עידן עמדי ונוספים. הבוקר (ב') משחרר איתי לוי קליפ וביצוע מיוחד לשיר "קפה אל ברטה", שזהו אחד מהשירים הבולטים של יגאל בשן, בעיבוד והפקה מוסיקלית של גיא ויהל מתוך הפרויקט המצליח "אם הייתי שר לך - שרים יגאל בשן", פרויקט של ארומה music וכאן גימל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

בנוסף לגרסה של לוי לשיר, הוא משחרר גם קליפ לביצוע שלו. במהלך הקליפ רואים מצד אחד - את הזמר שר באולפן ומצד שני - קטעים בהם ילד קטן יושב מול הטלוויזיה וצופה בביצועיו של בשן, באפקטים של סרט ישן - מה שיוצר אווירה נוסטלגית וייחודית לשיר ולקליפ כאחד.

e0be161803c2e
 © זוהר שטרית

גם הפעם כוכב הפסטיגל (שהסתיים ממש בשבוע שעבר), השופט החדש בעונה הנוכחית של תכנית הריאליטי "הכוכב הבא" והזמר האהוב גדוש המעריצים - לא מאכזב. מעבר לזה שהוא מרגש אותנו כל פעם מחדש, הוא הצליח ליישם לגמרי את מטרת הפרוייקט. 

 

תגובות