Block: אנה זק חוסמת את און רפאלי  . תום סיימון

Block: אנה זק חוסמת את און רפאלי

אומנם הפסטיגל הגיע לסיומו רק לפני כמה ימים, אבל הכוכבת לא מפסיקה לעבוד לרגע ומוציאה הבוקר (א') סינגל חדש, "Block", בוגר יותר, מפתיע יותר ולוהט יותר, שמלווה בקליפ בכיכובו של און רפאלי

אחת הכוכבות שהכי הוכיחו את עצמן לאורך השנה החולפת, ובכלל בשנים האחרונות, היא ללא ספק אנה זק. הזמרת וכוכבת הרשת בעלת מיליוני העוקבים, שכבר מזמן הוכיחה שגבולות הרשת לגמרי קטנים עליה, משחררת הבוקר (א') סינגל חדש ובוגר המלווה בקליפ מיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנה זק
© תום סיימון  

בסינגל החדש מציגה הזמרת צד הרבה יותר בוגר שלה, שלא נחשפנו אליו עד היום והיא בהחלט מנסה לפנות לקהל יותר רחב ובוגר יותר. אם הסגנון נשמע לכם מוכר, אז תדעו שמדובר בטראפ, כן, כן, אותו סגנון מוזיקלי של הלהיט "פאוץ'" של נועה קירל. גם הקליפ החדש, מזכיר בניראות ובעיצוב שלו את הקליפ של קירל, ואולי לא מדובר פה במקרה כי ג'ורדי, שעבד גם על "פאוץ'", כתב והלחין את השיר ביחד עם רון ביטון ובנוסף היה אחראי גם על ההפקה והעיבוד המוזיקלי .

 

אבל, למרות שמדובר באותו הסגנון, זק לגמרי הצליחה להפתיע אותנו עם המון כישרון וייחודיות. בקליפ שנלווה לסינגל מככב לא אחר מאשר און רפאלי ולאורך כל הקליפ השניים עושים לנו טיזר לנשיקה לוהטת שלא קרתה בסופו של דבר (אוח האכזבה!), למרות שככה הקליפ קודם בימים האחרונים. 

אז אולי נשיקה לא הייתה בקליפ, אבל כן המון סטייל, כישרון, אומנות וניחוח בין לאומי נכנסו לשיר הזה. אבל זה לא הכל, שנת 2020 הולכת להיות שנה עמוסה עבור הכוכבת, מכיוון שבקרוב תתגייס לצה"ל, והשנה היא אפילו הולכת לככב לראשונה על מסכי הקולנוע בסרט "הרפסודה" שיצא בסוף חודש מרץ.

אנה זק
אנה זק © תום סיימון  
אנה זק
אנה זק © תום סיימון

 

תגובות