סיכומוזיקלי: הקאבר לנועה קירל והזמרת החדשה בישראל. צילום מערוץ היוטיוב של קירל

סיכומוזיקלי: הקאבר לנועה קירל והזמרת החדשה בישראל

עוד שבוע הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, אז הכינו את הפלייליסט שלכם ובואו לשמוע אותם. מהפרויקט של עידן רייכל שחוזר אלינו ועד הסינגל החדש והמרגש של משי קליינשטיין, וגם: מי הזמרת שעשתה קאבר לנועה קירל?

אם הייתם עסוקים בלהתכונן נפשית (וכלכלית) לוולנטיין ולחגוג אותו עם בן או בת הזוג, וגם אם אתם הרווקים - אנחנו אספנו לכם את השירים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. למה אתם מחכים? שימו פליי ובואו נתחיל!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בן ארצי - ילדי

מעבר לכך שבן ארצי הוא 'הבן של', הוא ללא ספק יוצר מוכשר מאוד. השבוע שחרר את השיר החדש שלו, "ילדי" אותו כתב והלחין. מדובר בשיר מרגש, אמיתי ועמוק. אין ספק שאפשר לשמוע בקולו של ארצי שהוא שר ישר מתוך הלב שלו, וזה הופך את השיר למקסים ומרגש.

לסיכום: מרגש ואמיתי.

 

הפרויקט של עידן רייכל עם נסרין קדרי - איזה יום טוב

הפרויקט של עידן רייכל חוזר אלינו והפעם בשיתוף פעולה מפתיע ומעניין, עם הזמרת האהובה נסרין קדרי. השיר, אותו הלחין רייכל וכתב יחד עם היוצרת תמר יהלומי, מתאים בדיוק לקולה המרגש של נסרין, שעושה זאת בצורה מדהימה ועם כל הנשמה שלה. איזה כיף שיש יוצרים כל כך מוכשרים כמו רייכל שגורמים לכל הטוב הזה לקרות.

לסיכום: איזה יום טוב יהיה לנו אחרי השיר הזה!

 

שלווה - צא מזה

אם עוד לא שמעתם את השם שלווה, זה בדיוק הזמן. אז הפעם מדובר בזמרת ושמה שלווה (ולא להקת שלווה שכולנו מכירים מ"הכוכב הבא"), והשבוע היא הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "צא מזה", שכתב והלחין עומרי סבח. אין ספק שלשלווה יש קול מיוחד, אחד כזה שלא שומעים בכל יום וזה לגמרי הופך את השיר למה שהוא. רק לנו מרגיש שהיא כוכבת הנוער החדשה בתעשייה המקומית?

לסיכום: להיט!

 

משי קלינשטיין - רק אתמול היית כאן

משי קלינשטיין חוזרת אלינו בסינגל חדש ומרגש, אותו כתבה בעצמה, הלחין אביה - רמי קלינשטיין ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית הייתה אחראית נועם קלינשטיין, אחותה של משי. מדובר בשיר אישי ומרגש, שיר שמדבר על כאב. והזמרת הצעירה עושה זאת בצורה מדהימה ויוצאת דופן וגורמת לנו להישאר בלי מילים. אפשר לסכם ולהגיד שזה אחד השירים הכי מרגשים ששמענו לאחרונה.

לסיכום: וואו, זה בגנים.

 

שווה האזנה

דודו טסה - לחאלו - שיר הנושא של פאודה 

דודו טסה הוא אחד מהיוצרים המוכרים ביותר בישראל. השבוע עלה שיר הנושא של פאודה, אותו מבצע טסה. השיר נקרא "לחאלו", את המילים כתב שאנן סטריט, והלחן הוא של טסה עצמו. השיר עצמו הוא בערבית, וטסה מפתיע אותנו ביכולות העצומות שלו. שאפו!

 

שירה מרגלית בקאבר לנועה קירל

עוד סרטון שנתקלנו בו השבוע הוא של שירה מרגלית ששיתפה אותנו ביצוע לשיר "אם אתה גבר", של נועה קירל. הקול של מרגלית פשוט גורם לנו להתהפנט ולשמוע את הביצוע הזה שוב ושוב ושוב. פשוט כוכבת!

 

 

 

תגובות