אמאלה: נתן גושן עם 4 שירים חדשים מהאלבום השישי. צילום: תום סיימון

אמאלה: נתן גושן עם 4 שירים חדשים מהאלבום השישי

בצניעות וענווה נתן גושן יצר לעצמו קריירה מוזיקלית יוצאת דופן. על אף כל שיאי ההצלחה שצבר - הזמר ממשיך לצמוח ולטפס מעלה - והפעם עם אלבום חדש ושישי במספר בשם "באתי לחלום", בו הזמר חושף את כל הלב שלו על השולחן

לאחר שהפך לאחד מהאמנים המוערכים והאהובים בתולדות המוזיקה המקומית, ואחרי שהוא מצליח ליצור ברציפות אינסוף להיטים אהובים - נתן גושן משחרר היום (א') אלבום שישי שכולל 8 שירים. את האלבום החדש והשישי במספר יחגוג הזמר במופע השקה שייערך ב-20 בפברואר בבנייני האומה בירושלים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הוא כבר כמעט לעשור מייצר לנו מוזיקה ישראלית מן המניין, בתקופה האחרונה הוא הספיק למלא את הלייב פארק בראשון לציון ב-12 אלף אנשים, למלא את קיסריה, לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב לצד ישי ריבו - ובעיקר לעשות לכולנו טוב על הלב עם השירים שלו. בדרכו הצנועה גושן בנה לעצמו קריירה משגשגת, ועם כל ההצלחה - זה עדיין לא מספיק. גושן ממשיך לטפס מעלה, והפעם עם אלבומו השישי שמשתחרר היום (א') ופותח לנו את השבוע בצורה הכי טובה שאפשר. 

 ,

האלבום, ששמו "באתי לחלום" - כולל 8 שירים שהזמר כתב והלחין בעצמו, שמתוכם ארבעה אתם כבר מכירים: "באתי לחלום", "מתגעגעת", "חזרי אלי", והשיר המשותף עם ישי ריבו - "נחכה לך". את הארבעה האחרים אתם לגמרי עדיין לא שמעתם, ואנחנו מגלים לכם שאם ארבעת הקודמים היו יפים - אז כבר אין לנו מילים בפה כדי לתאר את החדשים. שמותיהם של ארבעת השירים החדשים הם "הכל פה ייגמר" (שיוצא היום כסינגל עם האלבום), "אין הרבה מה לעשות", "היום יהיה שמח", ו-"סופר נשימות".

אנחנו כל כך נהנו שאנחנו כבר עכשיו רוצים את האלבום השביעי! גושן לגמרי הצליח לפתוח לנו את השבוע בדרך הכי טובה שיכולנו לבקש.

תגובות