קריירה בינלאומית: סטפן עם שיר חדש מעבר לים. אנדריי מקסימוב

קריירה בינלאומית: סטפן עם שיר חדש מעבר לים

הכוכב האהוב שהתחיל כרקדן של הצמד סטטיק ובן אל, ומאז הספיק להוכיח שוב ושוב שהוא לגמרי כאן בזכות עצמו, משחרר הבוקר (ו׳) סינגל חדש - "Vida Loca" שכולו בצרפתית, ופותח באופן רשמי את הקריירה הבינלאומית שלו!

סטפן לגר הוא אחד הכוכבים היותר חזקים בזירה הישראלית בשנים האחרונות. רק לפני חודשיים הספיק לשחרר את הסינגל ״דיבור נגוע״ יחד עם מרגי שזכה להצלחה רבה ולהשמעות בלתי פוסקות. כבר הבוקר (ו׳) סטפן לחלוטין עולה מדרגה בקריירה שלו ומוציא סינגל בכורה מתוך אלבום ראשון דרך חברת התקליטים ״וורנר״ הצרפתית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר הלחינו לא אחרים מאשר הצמד המוזיקלי דולי ופן (דולב רם ופן חזות), ועל מילות השיר אחראי Jeden, יוצר מצרפת שכתב את השיר יחד עם סטפן עצמו. כרגיל, לא חשבתם שהזמר יסתפק רק בשיר, נכון? השיר מלווה גם בקליפ מושקע שצולם בקייב עם שלושה צוותים - מקייב, מישראל ומצרפת.

 

לשיר יש קצב שלא יכול להשאיר אותנו אדישים וגורם לנו ישר להתחיל לזוז אפילו בלי לשים לב. אם המטרה של סטפן היא להצליח באירופה ולפרוץ את גבולות הארץ, אין ספק שעם שיר כזה הוא בדרך הנכונה. אנחנו משערים שגם לשיר הזה, כמו בכל שיר של סטפן עד עכשיו, יפורסם אתגר ריקוד בטיקטוק (עם כל סערת הטיקטוק שמתרחשת לאחרונה, לא יזיק קצת לחזור למקורות ולעשות פשוט כיף - לרקוד), כי כמובן שאי אפשר להתעלם מכישורי הריקוד של הזמר (שכשזכור, התחיל כרקדן ולא כזמר).

אנחנו כבר מתים לראות אם אירופה תאהב את השיר, ובעיקר את סטפן - כמו שאנחנו אוהבים אותו! זוהי רק יריית הפתיחה לאלבום שלם, ואין ספק שאנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע את השירים הבאים!

 

תגובות