רייב פורים חוזר ובגדול: עדן חסון, במת טכנו ואמני רחוב. עמית שאטו

רייב פורים חוזר ובגדול: עדן חסון, במת טכנו ואמני רחוב

אחד החגים הכי אהובים עלינו, חג פורים, מתקרב בצעדי ענק, וכמיטב המסורת אנחנו כבר לא יכולים לחכות לצאת לרחובות תל אביב ולחגוג עדלאידע. היום אספנו בשבילכם את כל הפרטים על מסיבת הרחוב הכי שווה שתהיו בה בחג הזה - ״רייב פורים״

פסטיבל רייב פורים הוא ללא ספק חגיגה ענקית שמתרחשת כקונספט של מסיבת רחוב מטורפת מדי שנה בחג פורים. גם השנה כמובן ממש לא כדאי לכם לפספס את כל מה שהולך לקרות שם, אז תכינו את התחפושות, כי הנה כל הדברים שחובה שתדעו לפני שאתם מגיעים למסיבה השווה של השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בעוד כשבועיים, ב-6 במרץ 2020 (יום שישי) בשעות 12:00-17:30, תתקיים מסיבת הרחוב המסורתית של ״רייב פורים״ בהפקת המחלקה למופעים בעיריית תל אביב-יפו בראשות שבי מזרחי, בשיתוף ד׳פלוס. השנה לראשונה תתקיים המסיבה הזו בפארק צ׳ארלס קלור, מול חוף הים, שממש בשנה שעברה היה מפוצץ בעשרות אלפי תיירים כאשר שימש ככפר האירוויזיון.

רייב פורים
רייב פורים © כפיר סיון

 אז מה יהיה במסיבה שאלתם? הנה כל התשובות. במסיבה יהיו שתי במות ענק ראשיות בשני צידי הפארק. על במה אחת - די ג׳יי איתי גאלו יארח את אחד הזמרים המצליחים של השנים האחרונות - עדן חסון, טריפל יארחו את סאבלימינל ועוד. הבמה השנייה תהיה במת טכנו, שם יופיעו גיא מנצור, מגית קקון, ריי הראל ועוד. בקיצור - חגיגה אחת גדולה.

© כפיר סיוון

המסיבה תהיה פתוחה לקהל הרחב, ובנוסף לבמות המרכזיות תוכלו להנות מדוכני שתייה ומזון, הופעות של אמני רחוב, פריטי אופנה ומוזיקה ועוד אטרקציות רבות נוספות. אז... החלטתם כבר איפה אתם הולכים לבלות את הפורים הקרוב?

חולדאי
חולדאי © כפיר סיוון

 

תגובות