השיר החדש של שחר סאול מוכיח שהוא כוכב. צילום מסך מהאינסטגרם של סאול

השיר החדש של שחר סאול מוכיח שהוא כוכב

הבוקר (ג’) שחרר הכוכב העולה, שחר סאול (המכונה גם קונגו בו) סינגל חדש שכנראה ידבק אצלנו בזמן הקרוב וייסרב להיעלם. מה חשבנו עליו?

שחר סאול, מי שאחראי על ״השחר עולה״ ו״אל תשאל״ משחרר הבוקר (ג') שיר חדש וקופצני עם המון איכות - פופ ישראלי במיטבו. בסגנון ייחודי שמזכיר לנו מעט את סטפן אך עם טוויסט משלו. סאול מצליח להקסים אותנו ולהדביק אותנו אל מסך היוטיוב. הכוכב הצעיר בן פחות מ-24 והוא לגמרי הראפר הכי לוהט בסביבה. סאול משיב את ההצלחה של ״באם באם באם״ ומשחרר את "קשר קרקע".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

 

הסינגל החדש של סאול מצליח להקפיץ אותנו כיאה לשבוע העייף הזה, שנייה לפני שמתחילה תקופת פורים העליזה. הבחור הצעיר הוא הבטחה חדשה בז'אנר ונכון לעכשיו – הוא בצעדים גדולים אחר קריירה דומה של שאר הכוכבים המקומיים. סאול המדהים עושה לנו רק טוב על הלב, ועם הרבה קופצניות ואופי הוא נותן לשיר פופ חדש הרבה חיים ולגמרי אחד כזה שכיף לפתוח איתו את השבוע. 

 

אחרי אלבום הבכורה שלו, ״אני כאן״, הוא לא נח לרגע וממשיך לשחרר אלינו להיטים מעולים וביניהם החדש, שאנחנו צופים לו עתיד מזהיר במיוחד. עם אופי כל כך חזק וקופצניות שלא נחה לרגע השיר המדהים הזה לגמרי עושה לנו את זה. אז מתי הסינגל הבא?

 

תגובות