סיכומוזיקלי: רן דנקר בשיתוף פעולה מעניין במיוחד. נעם פינבליט

סיכומוזיקלי: רן דנקר בשיתוף פעולה מעניין במיוחד

עוד שבוע הסתיים לו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. במיוחד בשבילכם, אספנו לכם את כל השירים הללו. והפעם: ליאור נרקיס מוציא עם מושיקו מור שיר בהפתעה, צליל דנין ורן דנקר בדואט שלא תוכלו להפסיק לשמוע, וגם, בילי אייליש בביצוע שישאיר גם אתכם מהופנטים

רגע לפני שאתם נכנסים לסופ"ש, ונרגעים קצת מתקופת המבחנים - בואו לשמוע את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית. אז למה אתם מחכים? הכינו את הפלייליסט ולחצו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

שלי פרג'ון - זה לא כוחות

שלי פרג'ון, יוצאת התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", שיחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "זה לא כוחות". פרג'ון ללא ספק מוכיחה לנו עד כמה שהיא מוכשרת ובעלת יכולות מדהימות. הזמרת לא מפסיקה לחדש ולהפתיע, עם שיר קליט וממכר.

לסיכום: מדהימה.

 

צליל דנין ורן דנקר - העיר הזאת

אחד השילובים המפתיעים והמוצלחים שיצא לנו לשמוע בזמן האחרון הוא הדואט החדש של צליל דנין עם רן דנקר, בשיר "העיר הזאת", אותו כתבה והלחינה דנין. יש בו משהו קסום, שיר כזה שלא שומעים בכל יום ואי אפשר להפסיק לשמוע אותו. מעבר לשיתוף הפעולה המוצלח הזה, השיר מלווה בקליפ מושקע בו מככבים דנין ודנקר.

לסיכום: שילוב מוצלח במיוחד.

 

ליאור נרקיס ומושיקו מור - בנים וגם בנות

ליאור נרקיס ומושיקו מור - בן טיפוחו של נרקיס - הוציאו השבוע בהפתעה את הלהיט החדש שלהם שהולך לכבוש את הרחבות. שיר קליט, קצבי, שפשוט עושה שמח וכיף לרקוד איתו, שיר מרים ושמח שעושה אווירה שמחה וחיובית. אין ספק שמדובר פה בלהיט שיגרום לכם לא להפסיק לזוז.

לסיכום: שמח!

 

אייל גנדלר - חוזרת אליי

השבוע שיחרר הזמר והיוצר אייל גנדלר את השיר הראשון שלו מתוך אלבום הבכורה - הנקרא "חוזרת אליי" ומי שכתב והלחין אותו הוא גנדלר בעצמו. את השיר הפיק ועיבד גנדלר יחד עם חברו המפיק - יובל וסרברג. מדובר בסגנון מוזיקה מיוחד ומסקרן שגורם לנו לרצות לשמוע ממנו עוד ועוד. הקול הייחודי של גנדלר מוסיף לייחודיות של השיר והופך את השיר למשהו שלא שומעים בכל יום.

לסיכום: מיוחד ויפה.

 

דודי בר דוד - קרוב אליי 

עוד זמר ויוצר מדהים ששיחרר בתחילת השבוע שיר הוא לא אחר מדודי בר דוד! לשיר קוראים "הכי קרוב אליי", הוא מדבר על החיים. בין היתר הוא מציין בשיר כי "כוכבת רשת זה לא מקצוע נשמה", או "מה קרה למוזיקה, איפה התכלית?". כפי שהבנתם - שיר חושפני, על ה"טרנדים" בחברה, מעביר ביקורת, אך חייבים לציין כי הוא בין השירים הטובים שבבעלותו של המוזיקאי. אנחנו אהבנו גם המנגינה הקליטה!

לסיכום: וואו. 

 

נוי פדלון - אל תגיד 

הזמרת המדהימה, נוי פדלון, הוציאה לאוויר שיר חדש ממש לפני כשלוש ימים - ופשוט הצליחה להמיס אותנו. פדלון היא בין המוזיקאיות המוצלחות והמוכשרות בתעשיית המוזיקה המקומית שלנו, ויש לציין כי היא כותבת את כל השירים שלה בעצמה. כן, גם את השיר החדש "אל תגיד" היא כתבה והלחינה, ביחד עם רובי פאייר וג'וני גולדשטיין. 

לסיכום: מוכשרת ברמות!

 

סטטיק ובן אל תבורי מארחים את מירי מסיקה - WE

הצמד סטטיק ובן אל תבורי חוזרים אלינו בשיר חדש, בשיתוף עם הזמרת מירי מסיקה. השיר נקרא "WE" ומי שכתבו והלחינו את השיר אלו הם סטטיק וג'ורדי, וכמובן מירי מסיקה, שהייתה שותפה בכתיבת מילות השיר ואף לוקחת בו חלק - גם בשיר וגם בקליפ.

לסיכום: שילוב מעניין.

 

חן בלו - כולם במקום

הוא רק בן 15 מאשקלון אבל אתם חייבים לשמוע את השיר החדש של חן בלו, "כולם במקום", אותו כתב והלחין יחד עם צוקוש. מדובר בלהיט קצבי וממכר, שעושה חשק רק לזוז ולרקוד. תסכימו איתנו שלעשות צעד כזה בגיל 15 זה מאוד אמיץ ואומר הרבה מאוד על הזמר הצעיר. מאחלים בהצלחה!

לסיכום: בדרך להיות להיט.

 

שווה האזנה

בילי אייליש בקאבר לג'יימס בונד

בילי אייליש היא אחת מהזמרות האהובות ביותר בעולם כולו. השבוע, במהלך הופעתה של אייליש, הופיעה הזמרת עם השיר “No Time To Die”, שהוא חלק מפסקול הסרט ג'יימס בונד. אייליש מבצעת את השיר כמו שרק היא יודעת, בצורה שגורמת לכולנו להיות מהופנטים.

 







 

 

תגובות