דניאל אליהו: "מפחדת מטייטל היוטיוברית שהפכה לזמרת". צילום: בן איפרגן

דניאל אליהו: "מפחדת מטייטל היוטיוברית שהפכה לזמרת"

דניאל, האחות הבכורה לבית משפחת אליהו מהיוטיוב, עושה צעד ראשון לקראת קריירה מוזיקלית ומשחררת סינגל בכורה. הצטרפנו אליה בצילומי הקליפ ושמענו ממנה מהחשש שיחשבו שזה גימיק, למה סירבה לריאליטי שירה ואיך אין בכלל תחרות עם האחים הקטנים שלה? צפו

משפחות הן דבר חזק וויראלי ברשת ויעידו על כך מאות אלפי (ולעיתים אף מיליוני) צפיות בסרטונים של משפחת אליהו בערוץ היוטיוב שלהם. כעת, הבת הבכורה במשפחה, דניאל, החליטה לפרוש כנפיים ולהתמקד בקריירה סולו משלה - אך בז'אנר שונה לחלוטין: מוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

הבוקר (א') שחררה אליהו בת ה-19 את סינגל הבכורה שלה - "שתיקות" עליו עמלה בחודשים האחרונים ואף צילמה לו קליפ מיוחד. דניאל ואביה הדגישו לנו שמעולם היא לא הוגדרה כיוטיוברית ואף לקחה חלק לא פעיל מדי בוולוגים של המשפחה מתוך הרצון שבאמת היא תפרוץ ותתמקד דווקא בעולם המוזיקה ופחות ברשת. כעת, המבחן הגדול בהחלט יוצא לדרך. הצטרפנו אל סט הצילומים וזה מה שקרה שם!

 

דניאל מסתמנת כהבטחה בעולם המוזיקה והיא כבר חתומה בלייבל של "ארומה מיוזיק" המייצגת בין היתר שמות גדולים כמו שלומי שבת, יובל דיין, עידן עמדי ונוספים. בנוסף, על להיט הבכורה שלה עבדה עם המפיק המוזיקלי גיא דהן שעבד על להיטים יחד עם עומר אדם, דיקלה, משה פרץ ונוספים. את השיר כתבו הדס שור ודנה מלכה שעבדו גל אדם, איתי לוי ועוד. כבר נודע כי יש לאליהו יש שיר נוסף מוכן לקהל. 

 

דניאל היא הבת השנייה במשפחה המשחררת להיט מוזיקלי. כזכור, אחיה הקטנים (לורן וליאל) הוציאו שיר  שלעומת דניאל היה קומי, "אתה מקנא בי מותק",  שזכה למיליוני צפיות ברשת והפך ללהיט טיק טוק מקומי.

תגובות