סיכומוזיקלי: חנן בן ארי מפתיע בשיר חדש ושי רון מקורית. באדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: חנן בן ארי מפתיע בשיר חדש ושי רון מקורית

עוד שבוע הסתיים לו ורגע לפני שאתם נכנסים לתוך הסופ"ש, אספנו במיוחד בשבילכם את השירים הכי חדשים שיצאו בעולם המוזיקה הישראלית - מהשיר החדש והמפתיע של חנן בן ארי, עד לרותם לביב שריגשה אותנו וגם: אושר בחתה גורם לנו להתאהב בו כל פעם מחדש

אספנו לכם את השירים הכי חדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית וזה בדיוק הזמן שלכם ללחוץ על פליי, לשמוע אותם ולהתמכר. תהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רן שפיר - נמשים

רן שפיר שיחרר אלינו השבוע את הסינגל החדש שלו, "נמשים". את השיר כתב נועם קאפח והלחין עידו נמר, שגם אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית. אין ספק שלשפיר יש יכולות מרשימות במיוחד, והפעם, מדובר בשיר שיש בו המון נשמה - מהמילים המרגשות, בשילוב עם המנגינה וקולו הממכר של שפיר.

לסיכום: אהבנו.

 

חנן בן ארי - אם תרצי

חנן בן ארי הוא אחד מהזמרים והיוצרים המוכשרים והאהובים ביותר שיש לנו כאן בישראל. השבוע, הוא ממשיך לחדש ולהפתיע אותנו, והפעם עם שירו החדש, "אם תרצי", אותו כתב והלחין. בן ארי לא מפסיק ליצר מוזיקה שיש בה הכל, והפעם מדובר בשיר שלשמוע אותו (וגם לראות את הקליפ) פשוט מעלה לנו חיוך ענק על הפנים.

לסיכום: כמה שהוא מוכשר.

 

עילי בוטנר, עומר נצר וגילי יאלו - חלומות של זרים

השבוע עלה השיר החדש של עילי בוטנר, עומר נצר וגילי יאלו, "חלומות של זרים". נצר ויאלו מבצעים את השיר בהמון רגש והמון נשמה, גם בעברית וגם באמהרית, ובוטנר כמובן אחראי על המילים והלחן של השיר המדהים זה, שמגיע מהמקום הכי אמיתי שיש, לא מתייפיף ועושה זאת בצורה הכי טובה ומדויקת שיש.

לסיכום: וואו.

 

רותם לביב - עיניים עצומות

השבוע הוציאה רותם לביב את הסינגל החדש שלה, "עיניים עצומות", אותו לביב כתבה יחד עם רון בוחניק, והלחינה בעצמה. אנחנו ממליצים לכם לעזוב את כל מה שאתם עושים כרגע ולרוץ לשמוע את השיר הזה, כי הוא פשוט קסום ויפה בצורה אחרת, מצד אחד פשוט ועדין ומצד שני גורם לנו להתהפנט ולשמוע את השיר הזה שוב ושוב.

לסיכום: קסום ויפה.

 

 

אושר בחתה - דרכים פשוטות

אחרי שגרם לכולנו להתאהב בו בעקבות השיר "כולם אותו דבר", יחד עם הראל סקעת, השבוע אושר בחתה הוציא את השיר החדש שלו, "דרכים פשוטות", אותו כתב והלחין. אין ספק שלבחתה יש את אחד הקולות המיוחדים ששמענו, יש בו משהו טהור, משהו נקי ואפשר לשמוע שהוא שר מהלב שלו, שילוב מדהים בין המילים העוצמתיות, המוזיקה שיש בה משהו קצבי ושמח, וקולו של בחתה שגורם לנו להתאהב שוב ושוב.

לסיכום: אחד היפים ששמענו.

 

 

שווה האזנה

השבוע פרסמה שי רון בעמוד האינסטגרם שלה קטע משיר מקורי שלה שכבר מוכן ומוקלט, וחשפה אותנו לחלק מהשיר. מעבר לזה שרון מוכשרת ברמות, עכשיו אנחנו גם מאוד סקרנים ומתרגשים מהשיר החדש שעומד להגיע ופשוט לא יכולים לחכות!

 

 

תגובות