"Feker Libi" הוא השיר שייצג אותנו באירוויזיון 2020. צילום: משה נחומוביץ'

"Feker Libi" הוא השיר שייצג אותנו באירוויזיון 2020

יממה אחרי הבחירות לראשות הממשלה, נחשפו תוצאות הבחירות לשיר שייצג אותנו בתחרות האירופאית עם עדן אלנה - "Feker Libi" של דורון מדלי ועידן רייכל הוא הזוכה

לראשונה מזה שנים ולאחר שנבחרה הנציגה האחרונה, עדן אלנה, דרך פורמט "הכוכב הבא לאירוויזיון" של קשת 12, התקיים הערב (ג') משדר מיוחד ב"כאן 11" עבור בחירת השיר שייצג אותנו בתחרות באירופה, בהנחייתה של לוסי איוב, מנחת אירוויזיון 2019 בישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בתום כל הביצועים לארבעת השירים המועמדים, השיר שנבחר כשיר הישראלי לאירוויזיון 2020 הוא "Feker Libi", אותו כתבו דורון מדלי (שגם אחראי על השיר "TOY" שזכה ב-2018, ועומד מאחורי להיטים גדולים כמו "פאוץ'", "קרמלה", "רק רוצה לרקוד", "נמס ממך" ועוד) והזמר והמוזיקאי עידן רייכל. השיר מכיל קטעים בכמה שפות - עברית, אמהרית, אנגלית וערבית. בנוסף, מדובר בשיתוף הפעולה השני של השניים לאחר שחברו יחד ל"שבט אחים ואחיות" שזכה להצלחה היסטרית. בשנה שעברה מדלי לא הגיש שיר לאירוויזיון, אבל האם השנה, עם שליחת השיר הוא יחזיר את הכבוד לישראל יחד עם אלנה ורייכל?

 

כפי שפרסם לראשונה מוקדם יותר היום העיתונאי רן בוקר (ynet) - בגלל החשש מהקורונה ובהוראות משרד הבריאות - המשלחת הישראלית ביטלה את השתתפותה בכנס ראשי המשלחות המסורתי לקראת האירוויזיון שייערך ברוטרדם. במקביל קיימים דיווחים שונים באירופה כי גם קיימת אפשרות ביטול התחרות או קיומה ללא קהל, אבל אין לכך אישור מגורם רשמי של התחרות.

ישראל תשתתף בחצי גמר הראשון של האירוויזיון בנוטרדם שבהולנד. חצי הגמר יתקיים ב-12 במאי והגמר הגדול יתקיים וישודר ב-16 במאי בכאן 11.

תגובות